úterý 23. dubna 2013

Dům Emli Hart

Dům Emili Hart

Ahojte, tak dávám vám tu ten slíbený dům Emili Hart... Chci vám jenom říci že jsem ho stavěla asi před 2 měsíci, ale jako kdyby jsem ho okopírovala jak byl postaven před rokem a půl, chtěla jsem aby byl ten dům stejný. Jinak zítra nebo večer bude... Dobrodružství Emili Hart!:) a teď k domu...

Popis domu
Dům je v Sunset Valley. Je na konci města, takže Emili má hodně soukromí. Dům je navrhován pro Simíka, který má rád luxus. Jak jste si asi všimli barvy v domu jsou černá a bílá. Hodně v té době jsem stavěla černo-bíle takže i tento je černo-bílý;) Dům má hodnotu 339 000 Simoleonů, takže opravdu jen pro ty co na něho mají Simoleony!:D
Víc info v celém článku...


Patro domu

Obývák
Jak vidíte je do černo-bíla, použila jsme tam i styl "zebra",aby se to trochu oživilo. Čerpala jsem hodně z kolekce Luxusní bydlení a trochu z dodatku Po setmění...

Pracovna
Jednoduchá malá a přesto moderní. O nic více mi nešlo a myslím že se mi celkem povedla;)
Čerpáno z kolekce Luxusní bydlení.

Koupelna
Zase je černo-bílá. Chtěla jsem tam tu velkou rohovou vanu na obrázku č.2  a taky sprchový kout. Sprchový kout je někdy lepší než vana, jelikož je to rychlejší co se týče mytí. Čerpáno z kolekce Luxusní bydlení.


Kuchyň a jídelna
Jsou to dvě spojené místnosti, kde je krb. Mám ráda krby a ráda je používám. V kuchyni je taky bar, který je z Po setmění. Vedle jídelního stolu můžete vidět obrazy, které Emili namalovala! Čerpáno hlavně z dodatku Po setmění.

Odpočinková místnost
V této místnosti si Emili může měnit styly oblečení, hrát si s novými mazlíčky tj. papoušek a želvička.
Pak na zdi můžete vidět různé tituly. Taky si v této místnosti může zaběhat na běžícím páse.
Čerpáno z dodatku: Povolání snů, Domácí Mazlíčci a kolekce Luxusní bydlení.


Ložnice
Ložnice je o5 černobílá. Na prvním obrázku můžete vidět terárium s veverkou, jelikož krysa jí umřela:( RIP, Génuis:D Jinak v ložnici má plno obrázků, knihovnu, soudek s džusem a šatník,... 
Čerpáno z kolekce Luxusní bydlení (hlavně).


Garáž
Pro auta má Emili spíše takový přístřešek. Taky můžete vidět stojany na kola a sloupy z dodatku Showtime, které vypouštějí bublinky:)

Terasa s bazénem a s posezením
Terasu jsem chtěla každopádně. Ta už nemá černobílá, ale má veselejší barvy. 
Můžete vidět že je tam velké digitální akvárium přes, které jde vidět do kuchyně. 
Pak můžete vidět stůl s židlemi a s džusem. Vedle toho je malé ohniště:)


Emili se učí pouličnímu umění! Má před barákem vyhrazenou plochu na tady tyto malby;)



Aňulí

7 komentářů:

  1. wow tak ten dům se mi líbí :) sice já mám ráda hodně barevné domy, tenhle je pěkný, takový elegantní :) na další díl se těším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle dům je vážně úžasný, krásný, luxusní... no prostě WOOW!! Jde vidět že umíš vážně do bře stavět :))

    Simsnewsteam

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný! Všechno k sobě skvěle ladí a je moderní. Moc se mi líbí terasa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že tento barák se ti opravdu povedl! :) Je úžasný :) Také bych chtěla umět takhle stavět :))

    OdpovědětVymazat
  5. dům je luxusní! máš vše perfektně sladěné! :) moc se těším na další dobrodružství Emili Hart! ;)

    OdpovědětVymazat