pondělí 22. dubna 2013

Doporučené oblečení 1.1

Doporučené oblečení 1.1

Ahojte tak jsem nakonec nemocná... Nejlepší je že se přesně neví co mi je. Vypadá to na virózu, ale při viróze se nevykašlává krev a nezaléhají vám uši -.- Budu nejspíše do konce týdne doma:D Takže je to dobré. Dneska jsem 5 hodin stavěla jeden barák a je to jeden z nejlepších baráků co jsem kdy postavila, takže vám ho asi v týdnu hodím na blog. A teď už k tématu článku

Styl oblečení: Každodenní
Pohlaví: Žena
Věk: Mladý dospělý
Jméno modelky: Sisi Lowerstonowá

Účes: Studentský život
Tílko: Showtime
Kalhoty: Diesel
Boty: Po setmění


BTW: Už se mi ty kalhoty taky nelíbí:D Takže OUT týdne:'DDD

Aňulí

8 komentářů:

  1. Já nevím, mě moc k sobě nejde to tričko a kalhoty :D
    Na dům se moc těším, dej ho pls už dneska nebo zítra ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme;) Já se rozhoduji jestli dát ten dnešní nebo dům Emili Hart;)

      Vymazat
  2. na dům se moc těším :) komplet je super akorát mi taky moc to triko s kalhotami nesedí ;) brzy se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No máte se na co těšit, jenom nevím fakt který dům....://
      A děkuji za kritiku!:D

      Vymazat
  3. mám asi trochu jiný vkus, moc mi to k sobě nesedí.... přeji brzké uzdravení :) na dům i Emili se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná simka ale přece jen mám trochu jiný vkus

    OdpovědětVymazat
  5. Oooo:D Už se mi to taky moc nelíbí.. ta Siminka je pěkná,ale ty kalhoty už se mi taky nelíbí:D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to nějak moc nelíbí, ale každý má jiný vkus :)
    Brzy se uzdrav! :)

    OdpovědětVymazat