středa 24. dubna 2013

Dobrodružství Emili Hart


Po týdnu od sňatku aneb druhé dějství...
Lepší život jsem si nemohla představit! Cítila jsem se tak skvěle, odpočatě... Filip se ke mě nastěhoval, jelikož jsme nechtěli žít každý na jiném konci města. Bydleli jsme spolu už 5. den a úžasně nám to klapalo. Dokonce se vyptával na datum svatby, koho pozveme... No a to mi připomnělo moji úžasnou matku, která neví že jsem zasnoubená že mám přítele a že vůbec ještě žiji:D Bez tak ona někde hraje v divadle a má moc práce, přitom bych ji měla zavolat. Nebo víte co? Já to udělám hned teď...

Vzala jsem si mobil do ruky a vytočila její číslo. Zvonilo to takže dobré, teď  čekat aby to vzala.
Vzala to! Náš rozhovor:
Matka: Emili! Jsi to ty?
Já: Mami v klidu jsem to já, neruším tě?
Matka: Ne, blázníš? Teď mám měsíc volna, jak se žije v Sunset Valley?
Emili: Tak je tu krásné, plno krásných věcí...
Matka: Aaa, Emili? Ty ses nám zamilovala že ano?
Já: Ano mami nejen to...
Matka: A kdo je ten šťastný?
Já: Jmenuje se Filip, před týdnem mě požádal i ruku!
Matka: Fakt? To je krásné! Jaké to bylo? Co jsi řekla?
Já: Mami, byl to úžasný pocit... řekla jsem ano;)
Matka: Nemám za tebou přijet na pár dnů?
Já: Mami! To by bylo prima!:)
Matka: Pozítří budu u tebe, těším se!
Já: Mami musím končit. Papa:)
Matka: Měj se zlatíčko.


Byla jsem ráda že matka přijede... Bude fajn ji vidět po hodně dlouhé době. Chtěla jsem to říct Filipovi, ale ten byl dávno v práci tak si na něj budu muset počkat. Neměla jsem co dělat a přemýšlela jsem co podniknout. Nakonec jsem došla k tomu že bych mohla trochu doplnit knihovnu, tak jsem jela do knihkupectví nakoupit knihy. Zaujala mě tam jedna o těhotenství tak jsem si ji koupila, pak jsem ještě koupila pár nezávislých knih. Dali mi v obchodě slevu ,jelikož jsem trochu známá. Pak mě něco přimělo jít do nemocnice a tam si zakoupit těhotenský test. Nevím jak mě to napadlo, ale chtěla jsem vědět jestli nejsem náhodou těhotná.

Zakoupila jsem si ho a došla domů. Chtěla jsem to vědět co nejdříve, ale zároveň jsem se bála. Asi je to to normální že se Siminky bojí zklamání že třeba nebudou těhotné, i přes to že dítě moc chtějí. Prostě jsem se bála zklamání... Šla jsem do ložnice a rozdělala jsem krabičku kde byl ten test. Udělala jsem si ho a položila jsem ho pak na stolek a čekala jsem na odpověď. Test zapípal a bylo tam napsáno: POZITIVNÍ!

V příštím díle bude překvapení!:O
Aňulí
Kontrola Affs→ TADY

5 komentářů:

  1. Jé, to jsem moc ráda, že za Emili přijede její mamka :) A že je Emili těhotná :) Těším se na překvápko! (doufám, že to nebude nic špatného!)

    OdpovědětVymazat
  2. tak na mimi se těším :) a na překvápko se taky moc těším :DD jsem zvědavá, o co půjde :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc se na miminko těším ;) jsem zvědavá, co je to překvapení :DD moc se na něj těším :D se těším na Emilinu mamku :D

    OdpovědětVymazat
  4. To překvapení bude to dítě? :D Moc se těším na další díl :)

    OdpovědětVymazat