středa 10. dubna 2013

Dobrodružství Emili Hart

Ráno jsem se probudila a bylo mi pořád nějak špatně, ale ne tak moc jako včera... Měla jsem trochu obavy tak jsem chtěla zavolat Filipovi že asi půjdu k doktorovi, aby se mi udělalo lépe. Filip mi to, ale nezvedal. Proč? Vždycky mi to zvedl. Neřešila jsem to a vyrazila jsem tedy samotná do nemocnice.
Sunset Valley je malé městečko takže se většina obyvatel známe. Jak jsem vstoupila do nemocnice bylo tam plno Simíků. Dívali se na mě všichni a něco si špitali. Nedokázala jsem rozpoznat více věcí, ale bylo mi to nepříjemné...
Doktor mi nakonec řekl že to mám z toho že jsem něco špatného snědla dal mi nějaké vitamíny na silnou imunitu. Stále se mi Filip neozýval a stále více mi to připadalo divné, jelikož už jsou to asi 3 hodiny od toho kdy jsem se mu pokoušela dovolat... Možná byl v práci nebo měl něco jinšího na práci. Rozhodla jsem se že  půjdu na něj domů zazvonit, jestli není náhodu doma a třeba ten telefon neslyšel. Došla jsem před jeho dům a zazvonila jsem... čekala jsem a Filip nikde... Bylo mi pořád trochu špatně, ale nechtěla jsem to tak nechat.


Mimochodem Filip pracuje u policie takže je dobré mít za kluka policajta, aspoň vás ochrání:D Zvedla jsem telefon a rozhodla jsem se zavolat Filipovému šéfovi Timovi a ten by mi mohl říct kde je... S Timem se známe od vidění z knihovny takže jsem na něj měla i číslo. Tim mi to zvedl a tady je náš rozhovor:
Emili (já): Ahoj Time!:)
Tim: Ehm.. Ahoj Emili.
Emili: Prosím tě nevíš kde je Filip? Pokoušela jsem se mu dovolat a nezvedá mi mobil a doma taky není...
Tim: Emili... je mi to moc líto, ale Filip byl dneska za městem u jedné přestřelky a útočník ho 2x zasáhl do břicha...
Emili: A kde je?!
Tim: On už není, je mrtvý...

S pláčem jsem se s Timem rozloučila a po tvářích mi začaly stékat slzy.. Vzpomněla jsem si na naše první setkání, na náš první polibek, na naše první obejmutí, naši úžasnou vášnivou noc...:'( Když si představím že teď jsem zase sama, tak je to hrůza. Co bude dál?! Nevím jestli to zvládnu bez něj tady být...

Tak to jste nečekali co?!:D Co si myslíte že bude dál?:)

9 komentářů:

  1. To jsem nečekala ;( Emili se psychycky zhroutí? :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsem nečekala.... :'( chudák Emili, moc jim to spolu slušelo... :( nwm co bude, asi bude hodně smutná..... ps ta poslední fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsem fakt nečekala :( chudinka Emili. ale ta poslední fotka je vážně úžasná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsi to mohla udělat? :( :D :D Je mi to moc líto...

    OdpovědětVymazat
  5. :-O A pak že já jsem morbidní. To že zabiji kočku, je oproti simíkovi skoro nic! :-D A ne, nečekal jsem to. Chudák holka. :-(

    OdpovědětVymazat
  6. NE tak Filip byl sexoš ;( a proč je mrtvý ;(

    OdpovědětVymazat