neděle 7. dubna 2013

Dobrodružství Emili Hart



Minule jsme skončili u toho jak jsem se s Filipem poprvé políbila... nemám pravdu? Asi nejspíše jo... Jak jsme tam stáli a líbali se zašlo to trochu dál. Začal mi dávat ruku pod tričko. Podívala jsem se na něj šibalským výrazem, ale nechala jsem si to líbit. Měla jsem strašné nervy, jelikož jsem ještě panna. Nikdy jsem nepoznala skutečnou lásku, ale myslím že ji právě prožívám! Je krásná! Filip mi řekl: Chci tě! Já jsem mu řekla to samé. Chytl mě za ruku a šli jsme do sprchy... A víte co se tam odehrávalo. Měla jsem obavy, že to nebude zrovna to nejlepší, ale mě se to moc líbilo. Filip byl něžný a opatrný. Doslova mě okouzlil.
Potom jak se to všechno odehrálo jsme šli spát, jelikož Filip ráno musel do práce.

Ráno jsem se vzbudila a Filip nikde?! Kde byl?:o Podívala jsem se na hodinky a zjistila jsem že je po 9. takže on už je v práci. Byla jsem smutná že mě třeba neřekl ahoj nebo něco podobného.:'(( Šla jsem sklesle do kuchyně a na stole jsem uviděla papírek a na něm bylo: 
Zlatíčko, jsem v práci, moc tě miluji. Snídani máš v ledničce.
Štěstím jsem se rozbrečela, jelikož to ještě nikdo nikdy neudělal to co on teď... Otevřela jsem ledničku a uviděla jsem včerejší oběd:D Podívala jsme se trochu dolů a uviděla jsem Ovocný pohár:) Mňám! Jak ví že Ovocný pohár miluji!? Snědla jsem si ho a přemýšlela jsem co podniknout...

Jo už to mám! Dneska je první jarní den! Půjdu na festival a zúčastním se sběru vajíček, nechám si pomalovat obličej, nechám se vyfotit a třeba si zabruslím. Hnedka jak jsem dojedla, oblékla jsem se a rychle jsem vyrazila. Byla jsem tam asi okolo 12. hodiny, ale bylo tam strašně moc vajíček. Rychle jsem je začala sbírat a našla jsem jedno neobvyklé vajíčko! Bylo nádherné! A víte co na něm bylo? Růžový králíček:)
Potom jsem si chvíli zabruslila a nechala jsem si udělat ten test lásky a vůbec nevyšel:D Prý nejsem vůbec zamilovaná, nebo že jsem úplně na dně, nechápu to jak někdo tomu může věřit (né vůbec jsme tomu nikdy nevěřila:D)

Den se chýlil ke konci a já jsem se rozhodla že půjdu domů. Konec konců mě čekal můj miláček Jumpi. Nemohla jsem ho nechat samotného takto dlouho. Rozhodla jsem se že mu to vynahradím. Jak jsem přišla domů už mě vítal. Šli jsme do domu a hráli jsme různé hry! Byl tak roztomilý... Najednou se mi udělalo špatně. Ou... asi budu zvracet. Rozběhla jsem se do koupelny a vyzvracela jsem se...

Líbil se vám díl?
Proč si myslíte že Emili zvracela?
Co by jste chtěli aby bylo dál?
Aňulí

12 komentářů:

  1. 1. Jj :)
    2. Je těhotná ;)
    3. Aby se vzali (ještě nejsou manželé, nebo jo?) a měli děti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jí nesedl ten pohár! :-D Těhotná určitě nebudéé. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. moc :D
    řekla bych, že je těhotná :D ale na to je moc brzo, takže jí nejspíš bylo špatně z toho poháru :D
    nwm..... nechám to na tobě :D

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Jasně :)
    3. Asi je těhotná :D
    3. Tqžko říct :D

    OdpovědětVymazat
  5. JJ
    Je těhotná ? :D
    Nechám na tobě.

    Hej já myslela že ti někdo narušil blog? Však si to psala ne? :O

    OdpovědětVymazat
  6. Líbil se vám díl? Jo ale očividně jsem vynechala minulej :D Budu muset hned teď dohnat :)
    Proč si myslíte že Emili zvracela? Buď bylo něco s tím pohárem nebo jed těhotná...
    Co by jste chtěli aby bylo dál? Nechám to na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Určitě :)
    2. Je těhotná :D
    3. nwm :)
    ten králíček mě štve!!! :DDD kdo čte mojí rodinku ví proč xD

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc super! :-)
    Kdy uděláš další? :-)

    OdpovědětVymazat