pondělí 8. dubna 2013

Avelon Hyugasová

Avelon Hyugasová

Toto je moje oblíbená siminka:) Mám ji ráda hnedka po Emili Hart. Oblíbila jsem si ji kvůli její povaze. Je to taková tichá holka, která má veliký sen. A ten sen je takový že si che adoptovat jednorožce! Celkem velký sen, nezdá se vám?  Ve škole se jí v dětství spolužáci posmívali že je paranoidní, ale ona si jich nevšímala. Teď bydlí v malém domečku. Je to milovnice přírody a zvířátek, má dokonce papouška a je to holka a jmenuje se Lóra. Má  taky plno rostlin a je to vynikající zahradnice, taky se věnuje rybaření a hře na kytaru. Jejím vedlejším snem je mít dítě. Avelon vždycky byla výjimka a i v tomto! Chce totiž simorostí díte! Podaří se jí to? (to já sama nevím) Doufám že ano;)

Ehm.. tak toto je ona♥:D

První setkání s jednorožcem...

Jak jsem psala je to skvělá zahradnice;)

A tady je Lóra!:)

No Avelon!:D Co si to jako dovoluješ?!

Aňulí

11 komentářů:

  1. Má fakt originální vlasy ;D A u té poslední fotky jsem myslela, že mlátí sebe xD Ale přijde mi hrozně sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná.. a ta poslední fotka xD

    OdpovědětVymazat
  3. Avelon je hezká a sympatická :) ta poslední fotka je dobrá

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jí přetáhla těma novinama :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc pěkná :) A hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  6. sympatická :) má pěkný sen, jen ať si za ním jde ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky,co dělá na tom posledním obrázku?

    OdpovědětVymazat