sobota 27. dubna 2013

6. Díl Vesmírné shledání

6. Díl Vesmírné shledání: Událostí nad hlavu


Minulé díly ♦ZDE♦

Po včerejším perném dni plném hádek a nadávek. Se Amanda s Lorganem nezmohli na nic jiného než jít spát. Richovi už Amanda podobné výlevy tolerovat nebude a rozhodla se, že jejich "přátelství" tímto definitivně skončilo!


Amanda se ráno vyhrabala z postele a cítí nějakou krásnou vůni. Podívá se na druhou stranu postele a Lorgan nikde! Tady něco nehraje..
Hodí si na sebe něco teplejšího a jde se podívat do kuchyně.


Přišla tam a nemůže tomu uvěřit. Lorgan převlečený do lidského oblečení a snídaně na stole! To tak krásně vonělo, Lorgan připravil snídani.
Lorgan: "Dobré ráno"
Amanda: "Ahoj, co je to?"
Lorgan: "Snídaně, jen pro nás."
Amanda: "Lorgane, ty jsi v lidském oblečení?"
Lorgan: "Ano, to jsem. Když už tady s tebou bydlím, tak bych se měl tak i oblékat ne? Ale teď už pojď jíst nebo to vychladne."


Snídaně vypadá báječně. Jablka, citronová šťáva, speciální káva s karamelovými spirálkami a samozdřejmě vafle.


Po snídani se oba zvedli a Lorgan si Amandu přitáhl k sobě a tichým hlasem jí řekl.
Lorgan: "Dnes mám pro tebe několik překvapení. Obleč se a vyrazíme."
Amanda: "A kam půjdeme?" (Mám opravdu trochu strach, ještě nejsem připravená na to, abych se představila jeho rodině i když Exe už znám, ale i tak! Co když mě vezme někam do vesmíru na jejich planetu?!)
Lorgan: "To je překvapení" (řekl s úsměvem na rtech)
V tu chvíli si Amanda nebyla jistá, jestli jí právě četl myšlenky nebo něco podobného..


Nastoupili do mezigalaktického přenašeče tedy do UFA, Lorgan pustil spojku a stáli před denními očistnými lázněmi. Amandě spadl kámen ze srdce. Už si v hlavně nacvičovala jak se jim představí, ale zdá se, že o tohle tady nešlo. Masáže, hloubkové zábaly, očistné kůry, lávové kameny, bahenní koupele..to bylo báječné. Amanda si krásně odpočinula a Lorgan to samé.


Jen vyšli z lázní, Lorgan vzal Amandu za ruku a šli se do kina. Amanda měla za úkol vybrat film. Byla z těch lázní tak uvolněná, že jí to bylo úplně jedno, hlavně aby byla s Lorganem. Tak vybrala tedy, romantický film. Lorgan volbu čekal a usmál se.
Po shlédnutí krásného romantického filmu, byli oba jako omámení. Vyšli ven a tam se políbili..
Amanda: "Děkuju, bylo to krásné."
Lorgan: "To ještě není všechno."
Amanda znervózněla, ale hned to z ní opadlo. Věděla, že s Lorganem se už ničeho nemusí bát. Lorgan ji zase vzal za ruku...


Když vyšli z kina, ještě bylo trochu sněhu. Teď se, ale velmi oteplilo a zdálo se, že jaro už je tady. Procházka ruku v ruce za tajícího sněhu něco okolo osmi stupních. Hvězdy začínaly svítit.. 
Na Riwerview byl krásný pohled.


Lorgan zavedl Amandu do městského vyhlášeného bistra, kde si společně dali večeři. Hvězdy, svíčky, romantika...jídlo:D


Když dojedli, chvíli si ještě povídali, ale pak Lorgan vstal od stolu. Amanda si myslela, že už je čas k odchodu a že už půjdeme, ale Lorgan stál na místě.


Zničeho nic si Amandu přitáhl k sobě a políbil ji. A potom Lorgan začal.
Lorgan: "Musím ti něco říct.."
Amanda: "Já ti také musím něco říct."
Odstoupila a převlékla se do pohodlnějšího oděvu..


Amanda: "Víš Lorgane, já jsem těhotná."
Lorgan: "A... no to je ... to je, úžasné! Já nemůžu tomu uvěřit ..a ..a. No to je teda!"


Amanda: "A..."
Lorgan: "Už, už mi nic neříkej. Teď jsem na řadě já."


Lorgan: "Jsi moje láska a proto ti patří každá moje myšlenka. Neumím si představit, že bych byl s někým jiným šťastnější než s Tebou a proto se Tě ptám Amando Cliner, vezmeš si mě?"



Amanda: "Ano, miluju Tě."



Každý den je něčím zvláštní..
A každý příběh jednou končí..
Stejně tak jako ten dnešní. Doufám, že se Vám líbily komixy Vesmírné shledání.

Niní pro vás připravuji nový komix, něco úplně nového. Tak sa můžete těšit:)


S láskou Miranda:*

6 komentářů:

  1. Ani mě nenapadlo, že to teď skončí! Moc hezké :* Přeju jim hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že je konec :(
    Ale byloto krásný :)
    Už se těším na další komix :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý :D. Přečetla jsem teď všechny díly a je to originální a super :D.

    OdpovědětVymazat
  4. To je super!Tolik překvapení najednou!
    Jsem zvědavá,jestli budou mít malého mimozemšťana.
    Já jsem měla mimozemšťátka hned jak dodatek roční období vyšel!

    OdpovědětVymazat
  5. na komix se moooc těším!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. to byl krásný den :) mrzí mě, že komix končí :/ ale happy end jim přeji :D vážně jim to sluší

    OdpovědětVymazat