středa 27. března 2013

Vyhodnocení bleskovky 0.2

Vyhodnocení bleskovky 0.2

Ahojte:) Zítra ke mě jde spát Miranda, moc se těším♥ Jinak asi jsem se zamilovala do staršího kluka, je strašně pěkný a nevím co ještě, jsem ale strašně stydlivá... (ale to tu nepatří):D Zítra tu bude asi Dobrodružství Emili Hart, tak se máte na co těšit. Jinak tady jsou diplomy za bleskovku 0.2. Moc se mi nepovedly, nejsem s nimi spokojená, ale vám se třeba budou líbit!:) Jinak na obrázcích je moje nová rodinka a o té bych jednou chtěla napsat článek:)




SimKredit vám jdu holky hnedka zapsat;) Gratuluji vám. Zároveň děkuji těm co se zúčastnili, moc mě to potěšilo!:)


11 komentářů:

  1. Teddy má hrozně krásný obrázek! :-O (Ty obrázky fotíte vy, nebo je hledáte na netu? :-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou se ti diplomy povedly :) Hlavně ty poslední dva :) Na dobrodružství se těším, zajímá mě, o čem to bude ;)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné diplomy :) a to přespání si užijte :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za krásnej diplom moc se ti povedly a užijte si to přespaní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc :-) Já už to nemám kam dávat :D Dala jsem si na diplom jenom odkaz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vy se znáté osobně :o ) To je fájn ! :) Tak doufám , že jste si to užily a zamilovaná :o OoOoOo :O) Tak snad štastně ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, ten pro Teddy je nádherný, moc se mi líbí, to vážně jde? Takhle být v moři, nebo co to je? :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten pro Teddy je úžasný :) užijte si přespání ;)

    OdpovědětVymazat