pátek 22. března 2013

Vyhodnocení bleskovky 0.1

Vyhodnocení bleskovky 0.1

Dobré ráno!:) Včera byla na blogu první bleskovka a braly jsme první tři. Děkujeme že jste se zúčastnili této bleskovky! Jako odměnu vám těm co jste zaregistrovaní v Klubu MTS3 tak vám připíšeme SK a udělaly jsme  diplomy (to všem).:) Snad se vám líbí, klidně si je dejte na blog, nás to jenom potěší!:)




Snad se vám diplomy líbí!:) 
Aňulí a Miranda

8 komentářů:

  1. krásné diplomy :) nejvíc se mi líbí ten s kočičkou ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné diplomy!Škoda,že jsem se nestihla zapojit...

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kočka na tom třetím diplomu je fakt úžasná! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné diplomy :) ty zvířátka jsou ťuťatý :D moc se mi líbí pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, škoda, že jsem tu bleskovku nestihla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jde jenom o to udělat si čas a najít tu správnou knížku. Taky jsem byla doma a nemocná, takže jsem neměla co dělat :D Ale stejně, ještě před rokem mi stačili 2 knížky na měsíc, nedávno jsem našla starý lísteček do knihovny a měla jsem půjčených 6 časopisů a 1(!) knížku :D

    OdpovědětVymazat