středa 20. března 2013

Velké překvapení

Veliké překvapení je na světě!

Ano, včera už jsem naznačila že už v blízké době bude to veliké překvapení. Na tomto jsem s Mirandou pracovala asi 2 měsíce tak doufáme že se vám to bude líbit!:) 
A co vlastně je to překvapení? 
Podívejte se na horní lištu a jsou tam nové tři okénka (Registrace do klubu MTS3, Členové klubu MTS3 a obchod MTS3)... Každý z vás bude mít možnost se zaregistrovat a být členem klubu MTS3 a bude mít možnost sbírat SimKredit (více informací si přečtete v registraci). 

Registarce do klubu MTS3 ZDE
Členové klubu MTS3  ZDE
Obchod MTS3 ZDE


Aňulí a Miranda♥

7 komentářů:

  1. The Sims nehraju, tak nevím, jestli to má cenu se hlásit :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě zvažuju, jestli se mám přihlásit :) Jinak si vás dávám do oblíbených blogů ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju, dneska jsem na vašem blogu strávila celé dopoledne :D Mně předtím blogy jinde než na blog.cz vadily, ale u vás je mi to úplně jedno :) Aspoň je to nějaká změna ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Již jsem se zaregistrovala.Je to moc fajn nápad :).

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad:),nevím jestli se zaregistruji:)

    OdpovědětVymazat
  6. to je dobrý nápad :D asi se zaregistruji ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky zaregistrujte se;) Tím nic nepokazíte:)

    OdpovědětVymazat