sobota 30. března 2013

Vaření s Mirandou

Včerejšek s Mirandou

Ahojte včera jsem nic bohužel nepřidala, jelikož jsem hodně fotila:// Ale něco vám musím říct. Jak někteří víte Mianda spala u nás. Včera jsme si dělaly samy oběd. Dělaly jsme si špagety Carbonara:'D
Ještě před tím ráno jsme byli v Bubble tea a tam jsme si každá koupila čaj, já s příchutí pomeranče a ona ananasu, a ještě jeden malý mléčný koktejl dohromady (čkoládovo-banánový). Pak jsme tedy dělaly ty špagety:'D Všechno probíhalo hladce, omáčka se nám povedla, ale co ty špagety...! My jsme je daly do hrnce a ony se nechtěly vařit.... Dělaly se asi 20 minut!:'D A ještě jak jsme je tam dávaly tak se nevlezly do hrnce -.- takže super:D Ale nakonec to dopadlo dobře.:) Špagety nám moc chutnaly:'D

Tyto fotky jsou Miarandy, ona má v Simíkách totiž mě a ji;)



Aňulí

8 komentářů:

  1. Tak to jste si to skvěle užily! :D fotky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vařit vůbec neumím, takže by to u mě dopadlo ještě hůř :D A fotky bezva, líbí se mi, že je to podle skutečnosti :D

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být bezva :)
    Já neumím vařit vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jste si musely užít :) ty fotky jsou krásný :) vařit vůbec neumím, ale Pett vaří úžasně :D raději mě už do kuchyně nepouští :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to docela divně. :-D Ale holkám to v kuchyni sluší. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Musela to být sranda. Jsem řada že jste si to užily. :)
    Jinak fotky jsou moc pěkné. Sekne vam to tam! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jste si to musely užít ;D Já u mé kamošky ještě nespala , ale musím to napravit :D Ted jak si to čtu vám zavydím :D A holky , které s vás je,která ? ( myslím ze siminek ) :D A mohly by jste tu dát svou fotku ? -__- chci vás vidět ! :o !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to plánujeme;) Určitě nás brzy uvidíte... Snad:D

      Vymazat