pondělí 11. března 2013

TopModels

TopModels

Ahoj, mám tu pro Vás letní snímek mých pěti TopModelek. Ráda bych znala Váš styl a vkus. Která bude Vaší favoritkou?

Zleva: Joana, Brittany, Angelina, Rebeca, Christyne


Krásný den Miranda:)

11 komentářů:

  1. Pěkné jsou :) Nejhezčí je.. asi... Christyne :) Dlouho jsem se mezi ní a Rebecou rozmýšlela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou všechny:) já dávám Brittany:)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle z dálky mě neoslovila ani jedna. Ale Brittany má fešné boty. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. dlouho jsem váhala, ale nakonec jsem se rozhodla pro Brittany ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsou nádherné, nejvíc asi Brittany :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nejhezčí vlasy má Brittany, nejhezčí oblečení má Rebeca a nejhezčí v obličeji je Rebeca... takže asi Rebecca.

    OdpovědětVymazat
  7. Asi Joana ( Brunettka ) a ne nejsi divná :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Joana a Brittany se mi moc líbí :) jak vzhledově tak módně :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíce se mi líbí asi Angelina(má krásné vlasy) a Rebeca(má krásný obličej a oblečení),ale potřebovala bych je vidět zblízka...

    OdpovědětVymazat