středa 13. března 2013

Stánek

Stánek

Každý dobrý zahradník ví, že záleží na tom, kde nakupujete. Chcete-li jen ty nejlepší plody, zajděte si na farmářský trh a najděte stánek s ovocem a zeleninou! Vybírejte jen z té nejlepší úrody, prodávejte co jste sami vypěstovali, a také si vyberte z nejlepších semínek pro svoji zahrádku. To všechno se navíc koná pod širým nebem.

Podle mě je to fájn mít ve hře takové- to stánky:D
Mě osobně by bavilo takhle prodávat ostatním Simíkům potraviny:) A co vás?



Toto je ten celý veliký trh na, který jsem dala odkaz ke stažení ZDARMA;) Takže pokud
si to stáhnete budete mít tento celý velký trh+ stánky:D

Zdroj: thesims3.com
ZDARMA stáhnete celý Trh Al fresco: TADY
Cena: Neprodává se samostatně 
Zakoupíte jedinině v tomto balíčku: ZDE

Aňulí

6 komentářů:

  1. vypadá to pěkně :) nevím proč, ale připomíná mi to středověk :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký je to :) A souhlasím s Luci - připomíná mi to středověk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě též holky;) Monte Vista to je takové středověké městečko:)

      Vymazat
  3. Je to krásný :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vista je hezké město a určitě by se mi něj hodilo hodně věcí na stavbu baráčků, ale kvůli tomu ho stahovat nebudu. =(

    OdpovědětVymazat