neděle 10. března 2013

Randění přes net 

Co je to

Stejně jako my i Simíci mají své cheatovací stránky na počítači. jednou z nich je randění přes net. Simík tam má už automaticky vytvořený profil. 
Pod kolonkami: Upravit profil - se Vám zobrazí profil Vašeho Simíka, kde má svoji fotku, vlastnosti, oblíbená věci (barva, jídlo, hudba) a také znamení.
Smazat profil - si svůj profil vymažete ze stránek.
Prohlížet profily - Zde si můžete prohlédnout profily několikati Simíků ve městě, kteří tuto stránku také navštěvují. Můžete si vybrat jedná-li se o ženu nebo muže a můžete si prohlédnout jejich profily a následovně si je přidat mezi přítele.
Prohlížet zprávy - A tady si přečtete zprávy, kteří vám ostatní Simíci posílají. Většinou chtějí aby jste si je přidali mezi přítele nebo s nimi vyrazily na rande rovnou :D

Můj názor

Této funkce jsem si všimla teprve nedávno a musím říct, že mě to velmi překvapilo, ale i rozesmálo. (Takže Simíci už mají něco jako facebook :D) A když jsem si pak přes mého Simíka prohlížela ty žádosti..:D no to fakt stojí za to se na to podívat. Myslím si, že je to na podobném principu jako poslat ♥MILOSTNÝ DOPIS♥. Nicméně vyzkoušejte sami :))


Hodně štěstí ve hře Miranda;) 


3 komentáře:

  1. tak o tom jsem ani nevěděla :) ale může to být vtipné, poslat simníka na takové rande :D asi to zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle se mi moc líbí,někdy mě ale štve co cizí simíci píšou a že mi někteří,které jsem vživotě neviděla a jen jsem jim napsala volají...

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám páru jak to funguje, popíšete mi to více do podrobností?

    OdpovědětVymazat