čtvrtek 21. března 2013

Poslední dobrodružství Olli Erwinové


Ahojte, dlouho jsem se neozývala, jelikož jsem vám neměla čas napsat. Na univerzitě mi zbývaly poslední 3 dny a musela jsem se učit abych udělala závěrečné zkoušky. V minulém dobrodružstvím jsem vám psala o tom mejdanu, jak jsem tam profackovala Sabrinu:D Od té doby se spolu nebavíme a mě to tak vyhovuje. Druhý den po večírku jsem měla přednášku, kterou jsem při své smůle prospala. K mému štěstí tam nedorazil profesor ani profesorka tak jsem si mohla v klidu spát a nikdo si toho nevšiml. 


Venku bylo strašné vedro a ideální počasí na koupání. Bez přemýšlení jak nám skončila hodina jsem jela na koupaliště. Byla jsem natěšená jak skočím do té křišťálové a modré vody. Jak jsem dorazila hned jsem skočila do bazénu, Nemohla jsem se nabažit tou vodou. Úžasně mě omývala a bylo to naprosto osvěžující. Potom jsem vylezla a koupila jsem si něco malého k obědu. Myslím že to byla sušenka, nebo co:D

Ještě chvilku jsem tam byla, ale zanedlouho jsem odešla na kolej. Byla tam Sabrina a promenádovala se tam ve spodním prádle před klukama! Podívala jsem se na ni vražedným pohledem a ona mi ho oplatila. Došla jsem k ní a nadala jsem ji. Všechno jsem jí řekla. Ona mi řekla že jsem trapná ,ale já si to nemyslím. Jenom prostě neunesla pravdu...


Druhý den

Ráno jsem brzy vstala, a šla si udělat snídani. Byl to veliký den! Byly zkoušky a já se strašně bála. Pak jsem si ještě hodila sprchu a zopakovala teorii. Jak jsem dojela na místo, zrovna zvonilo, takže jsem přišla přesně. Otázky se mi zdály lehké, možná proto, protože jsem se učila:D. A víte co? Já jsem ty zkoušky udělala!!!
Jela jsem spokojeně na kolej a tam jsem dostala vysvědčení. Bylo přesně takové jaké jsem si přála:) Obor komunikace jsem dodělala.

Den po zkoušce

Ráno jsem se sbalila a už na mě čekal taxi, který mě měl odvézt do Sunset Valley. Bylo pro mě těžké se rozloučit s lidm co byli na koleji (kromě Sabriny) jak jsem odjížděla ukázala jsem na ní menší gesto s prostředníčkem:D Byla jsem naprosto spokojená.... 

Toto bylo poslední Dobordružství Olli Erwinové!:)
Líbilo se vám?

8 komentářů:

  1. Krásný :) Škoda že muselo skončit...

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo ... škoda že to musí skončit :/ Mně se tento díl moc líbil :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super závěrečný díl, ale škoda že už je konec :-( :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký díl, hmm :D a hezký oblečení, jak má na posledním obrázku :D

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že to je poslední díl. moc se mi to líbilo :d

    OdpovědětVymazat
  6. Wow já bych se stím nesmířila :D J8 jim dávám 2 semestry a největší počet dnů :DDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat