čtvrtek 14. března 2013

Pohled z markodrapu

Pohled z markodrapu

Ahloha!:( Jsem  asi nemocná dneska jsem odešla ze školy, to jsme ještě měli na 7 tělák:// Nevím jestli zítra půjdu do školy, jelikož mě strašně moc bolí v krku a mám přes 37°C... No nic asi si půjdu lehnout a pak dostavím jeden domek v simíkách, A Teď po mých keců si přečtěte hlavní téma článku a to: Pohled z mrakodrapu!:)
Mám další fotku na téma! Tuto fotku mi poslala Miranda, takže je to fotka Mirandy a já ji jenom trochu upravila. Strašně moc se mi líbí, moc se jí povedla. Fotka je jenom jedna tak snad to nevadí!
Na fotce jsem jako kdyby já s ní (já jsem ta blondýna a ona ta brunetka), strašně se mi moc líbí jak zachytila to město a ty budovy! Je to strašně kouzelné nemyslíte? Mě ta fotka přijde strašně úžasná:D

PS:  vidím tu pár Anonymních komentářů tak kdo nepřišel na to jak komentovat blogspot podívej se na návod, Jak okomentovat blogspot: TADY
Aňulí

6 komentářů:

  1. wow tak ta fotka je vážně úžasná! moc s emi líbí, jak je to udělaný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka :) taky ráda fotím v noci

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasný :) moc se mi to líbí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Luxusní fotka :) Bridgeport miluju :) Jo a přeju brzké uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé mě od uterka bolí v krku ale už jsem se toho naštěstí zbavila ani nevím jak ale možná je to tím , že mám po takovi HEMOFILa to je takový bacil , který mužeš dostat a pak se ho nejde zbavit mužeš ho mít až do dospělosti :/ ;D ALe ta fotka je užasná ;D

    OdpovědětVymazat