pátek 1. března 2013

Nejčerstvější novinky z dodatku Studenstký život

Novinky z dodatku Studenstký život


Nejnovější novinky z dodatku Studentský život!
Na oficiálním blogu se s námi podělila Brittany Henry, asistentka produkce, dodatku Studentský život o mnoho novinek a obrázků!
Už se na dodatek nemůžu dočkat, moc se těším! Udělala jsem "úryvek" z toho dlouhého článku;)




Ale nééé! Simorosti se vracejí a zdá se že se od dvojky pořádně zlepšili!

Více se dozvíte komunitním blogu ZDE (je to zároveň i zdroj textu)

Aňulí

7 komentářů:

  1. Zajímavé...co jsou ti simorosti zač?Ještě jsem o nich neslyšela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si to na tom komunitním blogu:)
      Je to velmi zajímavé...;)

      Vymazat
  2. Ne já to číst nechci!! =D Ještě bych pak přemýšlela nad tím, jestli si ho nepořídím a to nechci! =D

    OdpovědětVymazat
  3. wow vypadá to moc dobře :) už se na to hrozně těším!!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to čím dál tím víc:). Chci si to koupit už :D:/ ale zatím to nejde...škoda.)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se už nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já se nemužu dočkat blogovat , smsky :O Pane bože ! :D

    OdpovědětVymazat