neděle 17. března 2013

Mini-soukromá kolej

Mini soukromá kolej

Mám pro vás můj postavený dům. Většinou zveřejňuje domy Miranda, jelikož já ve hře moc domů nemám a neumím tak pěkně stavět:// Ale tento se mi povedl a jsem s ním spokojená a doufám že vy budete taky!:)

O domě:

Dům je taková malá soukromá kolej. Bude tam bydlet Olli Erwinová a tam se potom nastěhuje 6 spolubydlících. Strašně mě baví dělat takto i pro cizí Simíky. Snad se vám moje prohlídka domem bude líbit!:)
Tak takhle vypadá dům zepředu. Můžete tam vidět chodníček u, kterého jsou rostlinky a vodotrysky do stran.


Přízemí domu:) 


Pokoj pro spolubydlícíh- holčičí

Pokojík jsem dělala do barev růžové a žluté. Pokoj je pro dvě holky. Hodně jsem čerpala
z dodatku Studentský život a trochu z kolekce Diesel


 Koupelna pro holky

Jak už jsem psala toto je taková soukromá kolej, tak aby holky a kluci neměli jednu koupelnu udělala jsem dvě koupelny. Tato koupelna je sladěná do růžové a bílé barvy. Čerpala jsem z dodatku Roční období a taky z Po setmění.

Pokoj pro spolubydlící- smíšený

Tento pokoj je jak pro holky tak i pro kluky. Do pokoje jsme se snažila dát co nejvíce barviček, ale ne zase moc aby to nebylo přeplácané;) Nejvíce jsem čerpala z dodatku Studentský život.


Koupelna pro kluky

Koupelna je o něco málo menší než pro holky, jelikož kluci to tak v koupelně s místem neprožívají jako holky. Sladila jsem koupelnu do modro- bílé barvy. Čerpala jsem z dodatku Roční období a Po setmění.

Pokoj pro kluky

Tento pokoj je nejmenší z těch kde se spí, tak jsem použila dvoupatrovou postel.
Pokoj jsem sladila do zeleno-žluto-bílé a čerpala jsem z dodatku Studentský život.


Kuchyň

Je sice trochu menší pro7 lidí, ale i tak jsem se snažila ji udělat větší. Jsou tam dvě ledničky, dva sporáky a taky umyvadla, kávovar, myčka a mikrovlnná trouba. Čerpala jsem z dodatku Po setmění a kolekce Přepychové ložnice. Kuchyň je sladěna do oranžové pastelové barvy.

Jídelna

V jídelně je 6 míst tak 7 Simíků se tam nějak prostřídá. Udělala jsem ji do barev stejně jako kuchyň, aby se to k sobě aspoň trochu hodilo. Na levé straně je akvárium přes, které jde vidět na chodbu. Čerpáno z dodatku Roční období, Po setmění,  kolekce Diesel a trochu ze Studenského života.

Vstupní hala

Do vstupní haly jsem se pokusila dát nějakou sedačku a vitríny. To se mi podařilo. Napravo je šatník sladěný do bíla. Celá chodba a vstupní hala je sladěna do žluté. Čerpáno ze Studentského života.

Obývák

Obývací pokoj je menší a připojen k chodbě. Je oddělen poloviční stěnou od vstupní haly.
Obývák je do zeleno- žluté sladěný, a je tam velká TV, Čerpáno z dodatku Showtime, Po setmění a kolekce Pro luxusní bydlení.

Naproti vstupní haly

Tam jsem dala stereo o obraz a dvě palmy, aby se dům oživil. Čerpáno ze Studentského života a Luxusního bydlení. Sladěno do žluté barvy.

Pohled z obýváku do velké chodby.

Na zahradě jsou schody, které vedou do podzemní herny

 Herna

V herně budou moct najít Simíci trochu odvázání! V herně je karaoke, stereo, bubliózní bubloar, Stolní tenis Plink-Plonk a mnoho dalšího! Sladila jsem hernu do šedé a čerpala jsem z dodatku: Showtime, Studentský život, Po setmění.

 Jinší pohled do herny. Vidíte automaty a Soudek Glo!-Glo!-Glo!

 Zahrada- bazén

Udělala jsem menší, pěkný a kulatý bazén. Dno má bílé a stěny z kamene. Pro vyčerpané Simíky tam jsou lehátka (Luxusní bydlení)

Je další díl Dobrodružství Olli Erowinové!ZDE
Aňulí

13 komentářů:

  1. Páni, ale ta se vyvedla. Jde ti to, určitě se tam všem simíkům bude líbit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ten dům je překrásný:o :))

    OdpovědětVymazat
  3. No musím říct, že ten pohled zvenku mi kolej moc nepřipomínal, ale ten interiér je fakt super! :-) Moc se mi líbí ty pokojíky. Jen bych možná udělala nějakou stříšku nad schody do herny. :-) Ale vážně je to noc pěkný. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Fakt se ti povedl. V něm bych klidně bydlela :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný dům :) Jo a blogspoty hodnotím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow :O Tak tohle bych asi npostavila.. Neměla bych na to nervy :D

    OdpovědětVymazat
  7. moc se ti povedl :) určitě je za ním spousta času a práce ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! Moc se ti to povedlo! Mně se moc líbí prohlížet postavené domy :)
    Taky mám ráda jako ty, když stavím něco cizím simíkům :)

    OdpovědětVymazat
  9. Povedené ;) líbí se mi ♥ ;)))

    OdpovědětVymazat
  10. Povedla se ti :) je vážně moc pěkná. A ten soudek Glo!Glo!Glo! je taky ze Studenského života :) ? Přemýšlím co si mám koupit jestli Studenský život nebo něco jiného ale asi skončím u Studenského života :D

    OdpovědětVymazat
  11. Greetings, I think your website could be having internet browser compatibility issues.
    Whenever I take a look at your blog inn Safari, it
    looks fine however, if opening in Internet Explorer, it has
    some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up!
    Other than that, fantastic site!

    Podívej se také mojí web pic.kohsorkh-irib.ir

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám celkem dost ráda Studentský život a kolekci 70.80.a 90. léta nebo tak nějak. Ta kolekce je dost bláznivá, ale na diskotéky, které ve hře pořádám jsou opravdu super. A navíc jsou tam i nějaké ty formálnější kusy :) Ale tahle soukromá kolej vážně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat