sobota 30. března 2013

My story from university life♥

♥Studentský život♥

Ahojte, tak už konečně mám Studentský život!

Nejdřív jsem si říkala, že s tím počkám a že až na nějaký ten svátek bych si o něj mohla poprosit rodičům, ale to jsem pak šla k Aňulí, která mi ho celý popsala a ukázala mi svoje Simíky. Já jsem to prostě nemohla vydržet, čuměla jsem na to s otevřenou tlamou :D No a tak si asi dokážete představit co jsem dělala hned když jsem přišla domů...Otevřela jsem ledničku :'D  no, ale hned pak jsem si šla stáhnout Studentský život. Stahovalo se to neuvěřitelně dlouho (taky že je to pěkně výkonná hra). No tak mezitím jsem si psala nějaké články...
Po cca. 3 až 2.5 hodině jsem se konečně dočkala. Tak jsem to tedy spustila a hned první co mě tam překvapilo bylo hned na začátku když se Vám představují tvůrci samotné hry jako je EA.. tak tam byl i MAXIS! No to bylo docela překvápoko. Jinak jsem postupovala docela standardním postupem: Vytvořila jsem si Siminku (mladou dospělou-aby mohla na univerzitu), nastěhovala ji do domu, pak jsem klikla v inventáři na její nový chytrý telefon a zadala jsem přihlásit se na univerzitu! No a Siminka si vzala kufr a jelo se jakousi červenou dodávkou která ji tam měla dovézt:D
...načítaní Simíkovská univerzita...!!!
Po příjezdu se mi ukázalo krásné město ve stylu Cambridge v Anglii a hned to po mě chtělo abych se ubytovala na kolej (sesterskou-jen pro holky, nebo smíšenou) jsem pro kamarádství i s klukama a také proč ne se s nějakým sympatickým chlapcem seznámit :'D Tak tedy smíšená kolej, vybrala jsem si jakousi uprostřed toho města, kde není žádná silnice, ale myslím že to mám blízko od budov přednášek, takže asi dobrý:) Jinak jsou tam i domy, ale ty jsou moc drahé, nebo je tam větší pronájem. Ale přijde mi vzrušující bydlet na koleji, už jen pro tu společnost a srandu! :D
Tak tedy zabírám si pokoj s rebelkou na desáté úrovni, jdu si ho vybavit...no přeplácaný:D (-se dalo čekat).. Přibylo tam spoustu nového vybavení, doplňků, oblečení, nábytku, jídla, rostlin..no prostě je to úžasné kolik tam přibylo nových věcí! Úplně si to užívám:'D 
Čeká tam ještě spoustu dalších věcí například Simorosti o kterých Vám určitě napíšu (až je objevím).. :D

Pár obrázků :)







Miranda:)

11 komentářů:

  1. krásný fotky :) ta simka vypadá sympaticky :) ten popis je dobrej :D a podle fotek soudím, že se ten sympatický kluk objevil celkem rychle :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta siminka má na posledních obrázcích hezké oblečo ;) A prej: "No a tak si asi dokážete představit co jsem dělala hned když jsem přišla domů...Otevřela jsem ledničku" xD xD xD

    OdpovědětVymazat
  3. A to máš simíky dvojku nebo trojku? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Maxis i u jiných starších dodatků,ale předtím tam nebyl-asi přibyl aktualizací...

    OdpovědětVymazat
  5. popis je skvělej :) už chci sž taky ;) fotky jsou supr

    OdpovědětVymazat
  6. studentský život si určitě koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná siminka ! :D
    To tričko mam na spaní taky :DDD ( v sims ) :D
    Máš super fotky :D A taky si tě začínám čim dal tím víc oblibovat ^^ :D

    OdpovědětVymazat