neděle 17. března 2013

Mejdan

►►► Předchozí díl ZDE◄◄◄

Ahojte, v noci byl mejdan a já si ho pamatuji, takže vám řeknu co se tam dělo.
Jak jsem tam přijela tak hudba hrála na plné pecky. Chvíli jsem tančila, ale pak jsem uviděla Sabrinu! 
To jsem si fakt mohla myslet že ta kráva bud slídit i na mejdanu na, který nebyla pozvaná, Rozhodla jsem se to s ní vyřešit... Zavolala jsem ji a šly jsme ven, jelikož přes tu hudbu nešlo nic slyšet.
Teď vám budu citovat náš rozhovor.
Já: Ehm, co tu jako chceš?
Sabrina: Kde?
Já: To jsi tak natvrdlá?! Co děláš na tomto mejdanu!
Sabrina: No... teď tu s tebou stojím a ty mi tu vykládáš nějaké prcanice.
Já: Tak prcanice jo?! Víš co? Vypadni! 
Sabrina: Tak se nezblázni...
Mezitím se brala k odchodu zpět dovnitř, jako kdyby se nic nestalo.
Já jsem to nevydržela a chytla jsem ji a vlepila jsem ji několik pohlavků. A co ona na to? Rozbulela se a po očích měla rozteklé stíny a řasenku, jak typické.

Měla jsem co dělat abych jí nevlepila znovu. Rychle jsem se odebrala dovnitř a doufala jsem že na to všechno zapomenu. Přemýšlela jsem co budu první dělat a první co mě napadlo, bylo to abych se trochu přiopila u soudku Glo-Glo! Požádala jsem jednoho moc milého černocha, aby mě vyzvedl. Pila jsem neskutečně dlouho, cítila jsem jak se mi motá hlava, ale nepřestávala jsem! Naopak. Chtěla jsem čím dál tím více! Ten černoch už mě postavil zpět na nohy, asi se mu zdálo že bych měla přestat.

Pak jsem se rozhodla že by nebylo špatné jít ven na dvůr, kde jsem před chvílí vyfackovala Sabrinu. Bylo tam veliké ohniště a já jsem chtěla zapálit oheň. Netrvalo dlouho a plameny už šlehaly do výše. Napadlo mě že bych tam mohla přidat trochu nějakých těch bylinek co jsem si koupila. Přidala jsem je tam a nějak jsem nepozorovala nějaké změny, možná to bylo tím, že jsem byla trochu na mol. Ještě chvíli jsem tam povstávala usoudila jsem že by bylo lepší jíte domů.

Nasedla jsem na kolo a jela nočním městem. Sem tam se mi zatřepaly ruky a nebo začernalo před očima, nejspíše to bylo tím, že jsem to přepískla s tím džusem. Jak jsem dorazila na kolej, většina koleje už spala a Sabrina taky. Napadl mě pekelný nápad! Probudit ji megafonem! Potichu jsem se vkradla do našeho pokoje a začala se potutelně smát. Vytáhla jsem megafon a na Sabrinu: Vstávej Sabrino!:'D

Vyletěla jako střela. Já jsem dělala jako že nic, ale jí to muselo být jasné že jsem ji probudila já. Čuměla na mě tak jsem využila příležitosti a řekla jsem jí ať nečumí. Ona si zase zalehla do postele a já taky. Začínala mě bolet hlava, tak abych zítra ve škole nevypadala divně, musela jsem jít doopravdy spát.

Líbil se vám díl?
Co říkáte na Sabrinu a na Olli?
Aňulí

3 komentáře:

  1. Hezky díl , těším se na další ! :)
    Sabrina se mi zatím nelíbí :P už tím vzhledem brr
    Olli ji měla více přidat těch pohlavku :D ! A jak ji probudila tím megafonem , měla dostat infarkt :D

    OdpovědětVymazat