pátek 1. března 2013

Kontrola Affs za minulý týden

Kontrola Affs za (před)minulý týden

Tak už jsem doma a od příjezdu jsem zálohovala celý blog... Byla to fuška, snad to a to stálo!
Jediné co mě vytočilo že mi prostě nejde aktualizovat hra!!! Proč? Píše mi to prostě jakousi chybu či co.
Nefunguje to plno lidem a já mezi ně patřím.. jsem zvědavá jak to bude dál...

Nedávno byla kontrola Affs ZDE, většina se zapsali, ale někteří ne... Nevadí;) Těm co se nezapsali jsem napsala na blogy a teď jenom čekám na odpovědi:D

 Ti co se zapsali:

Niki
Ifča
Anísek
Poppy
Jana-janishka
Pett a Luci
Elčí
GiGi a Minnie
Prcina;*
*Ness*

A ti co se nezapsali:

VeVe

Veve prosím zapiš se pokud nechceš být smazána,TADY :)) 
Zkus se zapsat do 5ti dnů, psala jsem ti  na blog aby ses zapsala tak si toho snad všimneš;)


Ps. Pokud jsem v tom seznamu udělal chybu tak napište;)

Aňulí:)

1 komentář: