sobota 23. března 2013

Jarní festival

Jarní festival

Jaro je tu a s ním přichází i jarní festival! Toto je moje nejoblíbenější roční období:) Strašně se mi líbí, jak už roztává sníh, ptáci zpívají, Simíci mají radostnou náladu. Pokud je jaro (myslím v simíkách:D) tak si nenechte ujít jarní festival! naprosto ho miluji! Zdá se mi nejvíce pestrý. Takže pokud nemáte co dělat rozhodně jděte na festival. Je úžasný!♥
A co tam najdete? V první řadě si můžete jít nechat pomalovat obličej a vyfotit se ve fotografické budce na památku. Pak můžete jít sbírat vajíčka a zatančit si na jarní tancovačku! Aby toho nebylo málo můžete si udělat test lásky a taky si jít pro polibek za pár Simoleonů do Líbací budky:) I vy můžete v ní prodávat vaše polibky. Dále si můžete zaházet podkovami a zabruslit si.


Bruslení...

Posbírejte si domů nějaké kytičky, které volně rostou v parku nebo kdekoliv přírodě:)

Sběr vajíček je moje oblíbená činnost!

Ploužák na jarní tancovačce:)

Polibek za 5 Simoleonů.

Vyfoťte se a nechte si pomalovat obličej:)

Aňulí

11 komentářů:

  1. JJ jarní festivaly jsou nejlepší :)) V jakém dodatku je ten býk?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky ;) Taky bych chtěla Roční období :( Jak vždycky u líbací budky stojí ta široká ženská :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se jaro ten vůbec nelíbí! :-D Jednou jsem si vypnula potřeby, tančila na tom parketu od rána do noci a nic jsem nevyhrála! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky moc nechápu s tou jarní tancovačkou -.- je to divné:D

      Vymazat
  4. Krásný fotečky ;) taky už chci to roční období :D máš to hezky upravený

    OdpovědětVymazat
  5. Super festival :) Ale fakt je, než nejradši mám zimní :) Hlavně kvůli té rampě :D

    OdpovědětVymazat
  6. jé,já včera hrála a poprvé jsem byla na festivalu,letním.Nejvíce mě asi bavily petardy a soutěž jedlíků :D tak to se na jarní moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem zatim neskoušela :)

    OdpovědětVymazat
  8. festivaly mám hrooozně ráda :-)

    OdpovědětVymazat