úterý 19. března 2013

Fotky na téma:)

♥Mazlíci♥

Ahojte, jsem asi zase nemocná...:( Pořád mě bolí v krku a mám zvýšenou teplotu. Ve škole jsme měli 8 hodin takže super.. Snažila jsem se pro vás vyfotit aspoň pár fotek na téma Mazlíci.Taky jsem je upravila tak aby to šlo poznat, tak se nelekejte:'D V brzké době na vás čeká to veliké překvapení, tak pevně já a Miranda doufáme že se vám bude líbit! Jinak teď asi půjdu hrát Simíky, jelikož musím něco nafotit a pak půjdu ležet a budu se dívat na televizi.
Tak a tady jsou ty fotky... Doufám že se vám budou líbit;)





3+ Komentáře další článek:D
Aňulí

5 komentářů:

  1. tak se brzo uzdrav :) fotky se moc povedly, nejvíc se mi líbí ta s kočičkou :) a na překvapení se těším! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první kujva mi přebrala muže! :-D
    Přeji brzké uzdravení a jsem horzně zvědavá, co to bude za překvápko. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :)Ta předposlední :3 Brzy se uuzdrav :))

    Chodím na Kvítkovou ( 7-jazykovka ):D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) Ti dva koníci jsou nádherní :)

    OdpovědětVymazat