neděle 10. března 2013

Focení na téma

Noční procházka deštěm

Aloha! Mám skvělou zprávu:) Mám konečně aktualizovanou hru! Dneska jsem už chvilinku hrála....
Nemůžu se dočkat až dostanu SŽ, možná dědu přesvědčím aby mi SŽ (Studentský život) dal dříve...
Teď nemám ve hře oblíbenou rodinu, jelikož jedna se mi potentovala chbou čti mne 12! Fakt to nenávidím! Takže jak dostanu dodatek udělám si oblíbenou rodinku..:)

Vyfotila jsem pár fotek na téma Noční procházka deštěm, asi jsem to blbě pojmenovala, ale nic inteligentnějšího mě teď nenapadá;)
Na fotce je moje Siminka, která je neustále vyšinutá! Chodí spát v plavkách, ven když je pařák jde ve venkovním oblečením... no hrůza s ní:D ale zase je hodná a pracuje pro vědu;)


Dneska je to ode mě všechno;)  Zítra píšeme 3 písemky a asi se zblázním...
Mějte se krásně!
Aňulí♥

5 komentářů: