neděle 24. března 2013

Emili Hart

Kamera, klapka,... Emili Hart po druhé

Trochu divý název článku, ale nevadí:D Hlavní pdstatou toho článku je moje "bývalá" siminka, která se jmenuje Emili Hart. Když mi bylo 11 (asi nějak tak) tak jsem začala hrát TS3, moje první Siminka byla Emili Hart, ale před tím se jmenovala Anna Santýnová (nějak tak), asi po půl roku jsem ji přejmenovala na Emili Hart:) Hrála jsem s ní rok a půl! Jenomže jsem s ní přestala hrát  skrz to že tam byla chyba 12 (už asi půl roku, ale vždycky se mi to podařilo nějak uložit). Taky při milování vyskakovala z postele a mohlo to být čím dál horší a horší tak jsem hru přeinstalovala a chyběla mi doteď:'( Snažila jsem si oblíbit hodně siminek, rodin, ale nepodařilo se mi to. Předevčírem jsem sebrala odvahu a znovu ji vytvořila! Myslím si že minimálně 3 z vás ji znají od vidění... Určitě jste ji někteří někdy viděli!:)...snad...:D

Staré fotky z jedné soutěže:) To jsem se ještě podepisovala Aňulíí;)






Včerejší fotky


Aňulí♥


22 komentářů:

  1. Ta poslední je roztomilá :)
    Já bych rok a půl nikdy s jednou siminkou nevydržela :D Pro mě je problém už jenom měsíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. je pěkná a má krásného pejska :) taky mám oblíbenou dvojici simíků :D už se těším an další fotky s ní (doufám, že budou)

    OdpovědětVymazat
  3. Jasně že budou další fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Juu ty jsou hezký. :-) A siminka taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, a taky pěkná siminka:))

    OdpovědětVymazat
  6. Emili Hart je moc krásná siminka . A na těch posledních dvou fotkách jí to moc sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si na Emili Hrart pomatuji ještě z vašeho starého blogu.... :) Je to moc pěkná simka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Emili Hart jsem popravdě neznala ;) já mám taky hodně oblíbenou simku a určitě jí znáš :D

    OdpovědětVymazat
  9. TYsi sní byla v Miss Sims ? :D Protože hned jak jsem ji viděla OMG tos byla ty :D Hrrr :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá sympaticky :) Já nemám ýádnou oblíbenou symku, občas hrjau za nějakou rodinu, kterou si oblíbím, ale pak mě to zase přejde :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jak si s ní mohla tak dlouho hrát? :D Ale je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  12. je opravdu krásná :-)
    Pěkné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé!Super,jsem ráda že je zpátky!

    OdpovědětVymazat