pondělí 18. března 2013

Dsikuze

Chytrý telefon

Napadla mě diskuze o Chytrém telefonu. Většina z vás má dodatek Studentský život a mají právě tyto nové Chytré telefony. Mě se tyto telefony moc líbí! Ty co byly před tím se mi moc nelíbily, jelikož neměly ani moc pěkný design a měly méně možností. Nechci zase urážet ty staré, ale prostě chtělo to změnu:) Jsem ráda že to producenty napadlo změnit telefony a vyměnit je za tyto super dotykové mobily. Líbí se mi že Simík může přes ně blogovat, streamovat videa a taky dokonce se učit... prostě nádhera!

Co se mi líbí na Chytrém telefonu


  • Hezčí design
  • Lepší a přehlednější
  • Možnost vyměnit kryt mobilu
  • Můžete blogovat přes mobil
  • Můžete se učit se přes mobil
  • Můžete ukázat kamarádům různé videa

Co se mi nelíbí

  • Mě se líbí všechno takže nemám co vytknout, jenom že na začátku mi chvilko trvalo než jsem se zorientovala, ale jak se člověk zorientuje je to o moc lepší mobil;)
Streamujte videa!

Ukažte svým kamarádům videa a je už na vás jestli budou nechutné nebo k pobavení;D

Pokláboste se Simíkama:)

Máte Chytrý telefon?
Líbí se vám?
Volná diskuze

Aňulí

15 komentářů:

  1. Jop. :-)
    Líbí, ale byla jsem celá vyjukaná z těch krytů. :-D Nejdřív jsem mohla jenom černý a pak když simina postupovala v rebélii jsem zjistila, že může mít i jiný barvy. :-D A taky jsem strašně ráda za SMSky. :-)
    Koukám, že máš celou univerzitní siminku :-D Vlasy, brýle, oděv, náramky, boty taky? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano a Ano :))
    Nevěděla jsem, že v The Sims jsou tyto telefony :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty přišly se Studentským životem. :-) A jsou fakt super!

      Vymazat
  3. Mám a líbí :D Jen bych chtěla získat další kryty a nevím jak na to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je získala tak že jsme postupovala nahoru v té rebelii nebo co to je:D

      Vymazat
  4. Jen v reálu :D
    Jo, ten v reálu :D
    CO to umí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno možné... Můžeš přes to posílat mms, SMS, streamovat videa, učit se přes tento mobil a plno dalších věcí:)

      Vymazat
  5. Nemám:/
    Jo hrozně ale nemám SŽ :(

    OdpovědětVymazat
  6. jen v reálu :DD nemám ještě SŽ
    hrozně se mi líbí :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Já ještě nemám studenský život:/
    Ten mobil je super!!

    OdpovědětVymazat
  8. to ej dobré!:D ani jsem nevěděla že to jde:D

    OdpovědětVymazat
  9. Mám chytrý telefon (v TS3 :D) a moc se mi to líbí :))

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý článek! Líbí se mi :) A moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. ANO mám chytrý telefon v TS3 líbí a líbí se mi tvoje fotky a siminka :-) !

    OdpovědětVymazat