pondělí 18. března 2013

Dsikuze

Chytrý telefon

Napadla mě diskuze o Chytrém telefonu. Většina z vás má dodatek Studentský život a mají právě tyto nové Chytré telefony. Mě se tyto telefony moc líbí! Ty co byly před tím se mi moc nelíbily, jelikož neměly ani moc pěkný design a měly méně možností. Nechci zase urážet ty staré, ale prostě chtělo to změnu:) Jsem ráda že to producenty napadlo změnit telefony a vyměnit je za tyto super dotykové mobily. Líbí se mi že Simík může přes ně blogovat, streamovat videa a taky dokonce se učit... prostě nádhera!

Co se mi líbí na Chytrém telefonu


  • Hezčí design
  • Lepší a přehlednější
  • Možnost vyměnit kryt mobilu
  • Můžete blogovat přes mobil
  • Můžete se učit se přes mobil
  • Můžete ukázat kamarádům různé videa

Co se mi nelíbí

  • Mě se líbí všechno takže nemám co vytknout, jenom že na začátku mi chvilko trvalo než jsem se zorientovala, ale jak se člověk zorientuje je to o moc lepší mobil;)
Streamujte videa!

Ukažte svým kamarádům videa a je už na vás jestli budou nechutné nebo k pobavení;D

Pokláboste se Simíkama:)

Máte Chytrý telefon?
Líbí se vám?
Volná diskuze

Aňulí