pátek 8. března 2013

Downloady ve hře

Downloady aneb jak vám fungují

Ahojte napadla mě taková zajímavá diskuze na téma downloady;) 
Proč? Já jsem downy kdysi mívala, ale kvůli nim jsem musela reinstalovat hru:'(
Zajímalo by mě jestli vás ve hře downloady poslouchají, nedělají nepořádek ve hře nebo jiné technické potíže... 
Strašně vám závidím když máte tak neskutečně krásné Simíky! Já bych taky mohla mít kdyby jsem měla downloady, nechci nic riskovat, ale na druhou stranu bych je moc chtěla!
Já stahovala dříve z Výměny a prý je to nejhorší co může člověk udělat, prý tam jsou takové odpadky:D
Z nějakýma downama jsem byla fakt spokojená, ale nějaké mi nefungovaly, nebo se mi stáhlo i nějaké nesmyslné oblečení jako třeba kentaur... 
Jsou lidé, kterým to ve hře nic nedělá a jinším z downloadů padá hra apod... 

Mám na vás pár otázek:

  • Máte ve hře downloady?
  • Dělají vám ve hře neplechu?
  • Z jaké stránky stahujete downy?
  • Volná diskuze...:)

Dneska jsem se vrátila z lyžáku:D Zítra nebo večer sem ještě něco hodím:)
Mějte se zatím Simíkovsky;)*
Aňulí

4 komentáře:

  1. • Mám, ale jenom tak na zpestření hry :)
    • Ne, nedělají, jenom se to o něco pomaleji načítá
    • Vlasy nejčastěji od Newsea, oblečení od Liany, ale i jiný, tak různě :)
    • Nikdy jsem nepřišla na to, jak dát package soubory do hry a to jsem používala návody :-/

    OdpovědětVymazat
  2. 1) mám, bez nich bych už nemohla existovat :D
    2) teď zrovna ne, ale 2x jsem to musela během čtvrt roku přeinstalovávat, teď si každý stažený download kontroluji a nemám problém :) (návod na kotrolu: http://pitinka.blog.cz/1210/jednoducha-a-rychla-kontrola-downu)
    3) hlavně: http://thesimsresource.com/ a http://sims-real.com/
    4) zkus náš návod :) vím, že spoustě lidí už pomohl a přijde mi celkem přehledný: http://pitinka.blog.cz/1210/navod-na-vlozeni-neoficialnich-downu-do-hry

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Obsoluto :)
    2) Ano....ale bez nich hrát nechci :DD
    3) Janita
    4) Mě downloady v trojce problémy nedělaly...

    OdpovědětVymazat
  4. Jen pár:)
    Ne:)
    Já je mám spíše ze Store, a kdyžtak z osvědčených blogů:).
    K té výměně, slyšela jsem , že když jsou v tom simspacku tam, tak že tam muže být i něco jiného... asi proto jsi měla toho kentaura :D://

    OdpovědětVymazat