čtvrtek 28. března 2013

Doporučené oblečení 1.0

Doporučené oblečení 1.0

Pohlaví: Žena
Věk: Mladý dospělý
Účes: Showtime
Typ oblečení: Jean model

Oblečení
Košile: Downloand
Kraťasy: Downloand
Boty: Po setmění

Doplňky
Šátek: Downloand
Náramky: Downloand
Prsteny: Downloand
Lak na nehty: Základní



Vzali by jste si to na sebe? 
Have a nice day! Miranda:)

9 komentářů:

  1. je to hezky skombinované :) ale já bych si to asi nevzala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to dost líbí, ale asi bych změnila účes :) Doopravdy bych si to možná vzala, taky záleží kam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo vzala bych si to, ale jiný vlásky a boty! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jo, ale nelíbí se mi ty vlasy :-D

    OdpovědětVymazat
  5. na sebe bych si to asi nevzala, ale vypadá to pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si to musela celé poupravit mám specivický styl :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty nejsou z Po setmění ale z ShowTimu.Ale neva,každej se někdy splete :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kde jsi prosimtě stáhla ten šátek? je krásná.

    OdpovědětVymazat