neděle 31. března 2013

Dobrodružství Emili Hart


Minule jsme skončili u toho jak jsem chtěla  ten elixír chodit na toho kluka že? No já vám něco musím říct, nejradši bych se za to  zabila. Já jsem ten elixír otevřela a 3...2...1... teď'! Hodila jsem ho, ale ne po něm, ale po sobě! Takže super.. jsem nejlepší kamarádka sama se sebou.:'D Už se mi nechtělo kupovat nový tak jsem to vzala po přirozené cestě a seznámila jsem se s tím klukem. Konečně jsem zjistila jak se jmenuje! Jmenuje se Filip:'D Asi chcípnu z toho jména, ale to mu radši říkat nebudu. Přeci jenom, je to jenom jméno.

Asi po dvou hodinách mě vykopl ten jeho spolubydlící. Prý už je pozdě... (bla bla bla):D Teprve 3 ráno! Sebrala jsem se a odešla jsem domů. Doma jsem usnula, ale spíše jen tak dřímala. Ráno mě napadl nápad! Uspořádám protesty! Už mám i téma→ nedostatek celoživotního štěstí, to bylo téma protestu. Víte co se stalo mojí tetě jednou (a naposledy)? Měla hloupé řeči o smrti a Smrtka za ní přišla a zabila ji://:D Nevím co je na tom pravdy, ale mamka mi to říkala před spaním na dobrou noc. No tak tedy... vydala jsem se na místo protestu a tam už stálo pár skautů a už protestovali. Vzala jsem to do vlastních rukou. Začala jsem jim tam vyprávět že když budeme mít hodně celoživotního štěstí tak si budeme moci koupit třeba Ocelový močák nebo taky Superčističe, to se jim líbilo. Takž protest byl vynikající a s tím že 2 dny budeme mít o něco více celoživotního štěstí. Jo!

Přišla jsem domů celkem dost unavená a měla jsem chuť napsat Filipovi. Napsala jsem mu milostný dopis. Doufám že mu dojde. Pak mě napadl ještě lepší nápad! Pozvala jsem ho k sobě. Souhlasil!
Byla jsem nervózní. Zvonek zazvonil! Uáááá, začala jsem běhat po místnosti:'D Asi po 3 minutách jsem mu otevřela. Chvíli jsme si povídali a pak vstal a řekl mi
Filip: Emili?
Já: Ano?
Filip: Jak jsme se tehdy poprvé uviděli na festivale zamiloval jsem se do tebe...
Já: No.. jse, na tom stejně.
Vzal mě něžně za ruku  a políbil mě... Bylo to krásné! Jinak všimli jste si že má cosi s rukou?:D Já si toho všimla... Co to je?:D No v tu chvíli mi to bylo jedno, líbali jsme se dál:)


 Volná diskuze
Byla bych ráda kdyby jste napsali co se vám třeba v díle líbilo a nelíbilo...:) Prostě cokoliv
Aňulí

7 komentářů:

  1. nejlepší kamarádka sama se sebou?? :DDD to pobavilo.... a tomu spolubydlícímu se nedivím, že je vyrazil :DD jinak jim to s Filipem moc sluší :) je vážně fešák :) máš krásný fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. prej napadl nápad :D
    ale fakt dobrý díl! moc se mi tohle dobrodružství líbí :) fakt jim to spolu sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Napadl mě nápad, zvonek zazvonil... :D Fakt dobrý vyjadřování :D
    Jinak super dílek, Filip je hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Takže nádherně píšeš čím dál tím víc si tě oblibuju ! :D :-*
    A co se mi libilo to nejde jen tak říct ! :D
    Všechno se mi líbilo ! :DD Tak a ted už to víš ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to moc líbilo :)

    Tak tohle je ten díl co jsem vynechala :D

    OdpovědětVymazat