čtvrtek 28. března 2013

Dobrodružství Emili Hart


Ahojte chtěla bych vám napsat další moje dobrodružství. V Sunset Valley začala zima. Moje v celku oblíbené roční období... Napadlo mě že bych si mohla zajít na zimní festival a trochu si užít den. Bylo slunečno a nesněžilo takže jsem nasedla do auta a jela jsem do parku (mezi tím začalo sněžit:). Tam už zábava byla v plném proudu! Nevěděla jsem co zkusit dříve, ale nakonec jsem se rozhodla pro bruslení na ledě. Nikdy jsem na bruslích nestála takže to bylo takové...ehm, kluzké!:D Hnedka jsem spadla a chvíli jezdila jako nováček (já přeci byla), ale po chvíli mi to šlo lépe a lépe až jsem jezdila bez menších obtížích;)

Byla jsem tak ráda že jsem se naučila bruslit!:) Pak mě napadlo že bych mohla jít zkusit snowboard. Na tom jsem už kdysi stála, ale jsou to tak dva roky zpět. Vylezla jsem po kovovém žebříku a jela jsem... Samozřejmě jsem taky spadla a pořádně si natloukla záda. Pak jsem se rozjezdila a jezdila jako dříve:)

Po únavném dopoledne jsem měla pořádný hlad. Šla jsem k nejbližšímu stánku pro horkou čokoládu a po chvilce jsm si ještě přiobjednala hot-dog. Jednoho jsem si ,ale všimla. Prodával tam docela pěkný kluk. Povídali jsme si chvilku. Prý se tu před týdnem přistěhoval a taky mi řekl kde bydlí! Super! Musím říci že se mi hodně líbil... Byl mi sympatický.

Bylo asi 14:15 tak jsem vyrazila do obchodu s lektvary. napadlo mě jestli tam není lektvar lásky nebo něco podobného. Měli tam Lahvičkui plnou přátelství! Yeah:D Koupila jsem ji a musela jsem co nejdříve vidět toho kluka. Jenomže já jsem tak blbá že jsem se ho nezeptala jak se jmenuje takže super:'D On  ještě určitě prodával na festivale a já ho tam nechtěla hnedka přepadnout tak jsem šla tedy do knihovny. Strašně ráda čtu knížky:)

Jak se chýlilo k večeru napadlo mě že bych mohla navštívit mého idola:D Vím kde bydlel takže nebylo těžké najít jeho dům. Měl ještě dva spolubydlící, ale to jsem nějak neřešila. Přivítal mě nějaký jeho kámoš nebo kdo to byl... Vyšla jsem nahoru po schodech a uviděla jsem ho spát. Byl tak sexy...No jo ale co teď?
No musela jsem ho prostě probudit... On se vzbudil a byl trochu mimo. Potřebovala jsem jedno. Hodit na něj ten elixír!

Myslíte že Emili nakonec hodí ten elixír na toho kluka?
Zjistí konečně jak se jmenuje?:'D
Chce další dobrodružství?

PS: Já z toho dělám pomalu komix:D nevadí vám to? No že příští díl na to bude navazovat tak, jestli vám to nevadí;)
Aňulí

11 komentářů:

  1. 1. Myslím, že jo :)
    2. To by bylo fajn :D
    3. Jasně!
    Vůbec mi nevadí, že je to jako komiks. Je to super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo
    Jo
    Jo
    Nevadí :D

    Zase nějaká chyba :o To jsem já, Adah :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Asi jo
    2) Musí! xD
    3) Jo :)

    Mě to vůbec nevadí. J

    OdpovědětVymazat
  4. Byl by to luxus :D
    Jestli to spolu budou dělat tak musí :D Aby měla čí jméno vyřvávat :D
    Jo :D
    A kdyby to byl komix tak snad by se mi to i víc líbílo :D !

    OdpovědětVymazat
  5. doufám že jo :D
    Bylo by to super:)
    určitě:)

    OdpovědětVymazat
  6. doufám, že jo :)
    jj :D
    že váháš!
    vůbec mi to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  7. jasně :D
    snad jo :DDDD
    jasně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezky píšeš. Líbí se mi to :)

    Myslím že ten elixír na něho nehodí :D
    A jeho jméno to zjistí podle mě určitě

    OdpovědětVymazat
  9. je to fakt super!:-)
    už se těším na další :-)

    OdpovědětVymazat