úterý 26. března 2013

Dobrodružství Emili Hart



Ahojte jmenuji se Emili Hart. Bydlím v Sunset Valley ve vile. Přistěhovala jsem se tady nedávno a moc se mi tady líbí! Příbuzné mám, ale v Bridgeportu. Moje mamka je herečka a otcec? Ten se odstěhoval a doteď nevím kam... Když jsem se narodila byli jsme hodně chudí a on nikdy nechtěl dítě, tak odešel od nás.
Jinak miluji čtení, vaření a mého pejska Jumpiho. Je jediný komu pořádně věřím (z blízkého okolí).
Zrovna včera jsem si vařila toasty...:D Sice nechápu co to tu dělá že vám tu píšu o toustech, ale vraťme se ke mě a ne k toastům... -.- Jsem mírně nenormální.
Mým snem je se stát profesionální kytaristkou a musím říci že mám k tomu našlápnuto. Jenom nevím jak dál... buď budu taky herečka, nebo zkusím hudební kariéru, ale v jednom mám jasno! Chci se proslavit. Nevím jestli se mi to podaří, ale byla by jsem moc ráda kdyby se to podařilo. Hlavně se do ničeho nechci hrnout... Všechno časem přijde samo (doufám)

Teď bych vám konečně chtěla představit moje mazlíčky. Mám dva. O jednom jsem vám zapomněla říct. Je to krysa a jmenuje se Genius. Pořídila jsem si mého krysáka asi před týdnem. V noci nemůžu usnout, jelikož ho mám přímo u postele a pořád se točí v tom koloběhu:'D A mám ještě malého pejska Jumpiho. Dostala jsem ho k 17. narozeninám od matky a jsou mu dva roky.

Těším se až vám zase napíšu. Příště toho bude asi více. teď jsem se vás snažila jenom informovat o mém životě a říct vám kdo vlastně jsem:) Doufám že se vám moje příběhy budou líbit. 
S láskou Emili
Líbilo se vám dobrodružství?
Názor na Emili?
Co říkáte na pasáž s toasty? (ne dělám si srandu) :D
Líbí se vám mazlíčci Emili?
Aňulí

11 komentářů:

  1. 1. Jo, zajímá mě, co bude dál :)
    2. Zatím moc nevím, ale pro začátek sympatická holčina :D
    3. Dobrý :D
    4. Jop, tak krysa je roztomilá :* :D

    OdpovědětVymazat
  2. jj :) moc pěkný
    sympatická :) chvá se jako já :D
    :DD
    pejsánek :*

    OdpovědětVymazat
  3. jasně :)
    sympatická, milá.... :)
    pobavilo :DD
    jojo :) oba dva :D

    OdpovědětVymazat
  4. JJ ( i když nebyl tak dlouhý :D )
    Sympatická :)
    JJ toasty jsou nej! :D
    JJ.Proč pořád píšu JJ?:D

    OdpovědětVymazat
  5. ty tak krásně fotíš :-)
    Jak to děláš? :-O
    :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. 1.Ano :)
    2.Milá,sympatická,hezká
    3.Ta mě zaujala nejvíc... :D
    4.Jo,jsou roztomilí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ti mazlíčci jsou fajn.Jsem fakt ráda,že je zpátky.

    OdpovědětVymazat
  8. jo :)
    Zatím je sympatická a jde si za svým snem :) (y)
    Vtipná =DD
    ňuňatí :)) ;*

    OdpovědětVymazat
  9. Líbilo se vám dobrodružství? Jo
    Názor na Emili? Je sympatická
    Co říkáte na pasáž s toasty? (ne dělám si srandu) :D Mňam :D
    Líbí se vám mazlíčci Emili? jo moc

    OdpovědětVymazat
  10. Líbilo se vám dobrodružství? Jojo, moje dobrodružství taky vypadaj takhle :D
    Názor na Emili? Sympatická
    Co říkáte na pasáž s toasty? (ne dělám si srandu) :D :DDD
    Líbí se vám mazlíčci Emili? Ano :-)

    OdpovědětVymazat