sobota 2. března 2013

Design 0.4

Design 0.4


 
Ahojte po dlouhém dni celém přemýšlení, dělání designů a různých věcí jsem se konečně dohrabala k závěru:)

Chtěla jsem design, který když bude nastavený bude více připomínat blog.cz a bude propracovanější než ty předešlé! Chtěla bych hodně poděkovat Elčí, která mě poslala tři obrázky, které se mi moc líbí (ty zbylé dva ještě využiji);) Fakt moc se mi líbí! Jsem ulítlá na takovéto png-pózovače:D
A taky musím uvést zdroj obrázku té holky jak stojí na kraji :ZDROJ


Snad se vám líbí a udělala jsem vám aspoň trochu radost:)
+ Udělala jsem velmi jednoduché Buttonky:D
Aňulí

5 komentářů:

  1. je krásný <3 škoda jen, že ta modrovláska má šmiklé vlasy :/ ale vážně se ti povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci:) No ty vlasy....:D ale celkově si myslím že se mi povedl:D

      Vymazat
  2. Krásný :) No, souhlasím s těmi vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je krááásnej :) Moc se povedl

    OdpovědětVymazat
  4. Je hezký.Je škoda že ta siminka s modrýma vlasama je á uřízlé,ale to je jen detail...

    OdpovědětVymazat