sobota 16. března 2013

Colorka pro Vás

GIRL ON FIRE

Zdravím, teď se s Vámi týden neuvidím, jedu totiž na lyžák. Od zítřejšího rána a doma budu ve čtvrtek (říkali ve večerních hodinách tak nevim) :D Bude se mi po Vás moc stýskat, dneska se pokusím vyždímat ze sebe ještě několik článků, tak snad se Vám budou líbit:)
Aňulí mě mezitím zastoupí. Je skvělá a superschopná, předem Ti děkuji Aňul:*

A teď k tomu článku :D
S jednou Siminkou jsem jela do Egypta (Al Simhamra) po pátrací cestě. V každé pyramidě je něco jiného a tato byla zrovna plná ohnivých pastiček na zvědavé turisty. Je těžké se přez ně dostat pokud nejste "promočení" nebo nemáte dostatečnou fyzickou zdatnost. Jsou totiž zamaskovány v podlaze, jen málokdy je lze rozpoznat. Tato Siminka očividně uspěla a snaží se dostat dál :D

A tady konečně ta Colorka. Docela jsem se poprala s tím programem než jsem na to došla :D Tak snad se bude líbit:)



Cestování je super, ale abych byla upřímná po nějaké té době Vás to omrzí. Ale o to víc se na to můžete pak za tu nějakou dobu těšit znova!
Miranda

7 komentářů:

  1. povedený :D celkem tu simku lituju :D lyžák si užij ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se ta fotky nelíbí, je to kvůli tomu, že tam je oheň a v něm simina. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si lyžák ;) Ta simka je krásná :D a Girl on fire... vždycky si vzpomenu na Hunger games

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná fotečka, užíj si lyžák:))

    OdpovědětVymazat