středa 20. března 2013

Chyba 12 u Olli!

To snad není možné!

Ahojte jsem doma a ještě asi minimálně týden budu, ale to mi zase tak nevadí.... Mám strašný problém s hrou. Vyskytla se mi chyba čti mne 12 u Olli Erwinové, takže teď vůbec nevím jak to bude s ní dál:( Nějaké fotky mám v záloze, takže nějaká dobrodružství ještě budou (asi zítra), ale fakt nevím!
A proč ji znovu nevytvořím nebo nezačnu od znova? No je to těžké... Prostě už jsem se s ní hodně posunula a teď ta chyba! Nechci začínat ve strachu že se tam ta chyba znovu objeví, chápete?
Snad se nezlobíte;) A nebojte něco vymyslím, ale nevím jak to bude s touto Siminkou://
Jediné co mě trochu uklidňuje je to že Dobrodružství Olli Erwinové nebylo na pokračování, to bych se asi psychicky zhroutila.... Fakt moc mě to mrzí:'( Ale na druhou stranu můžu udělat poslední její dobrodružství a pak dát třeba další 3 díly od jiné Siminky a tak bych vám ukázala různé moje Simíky, co na to říkáte?


PS: Od teď se sbírá SimKredit a za komentář jsou 3 SK:)
= max. jeden komentář u článku...

9 komentářů:

  1. mě by nevadilo pokud bude dobrodružství
    s jinou siminkou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Chyba č. 12? Na tu máte tady na stránkách návod :) Kdyžtak se ještě podívej tady: http://our--sims.blog.cz/1303/chyba-c-12-co-s-ni

    OdpovědětVymazat
  3. To je škoda :/ Hra teď všem blbne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Není zas tk hrozný jen musíš nějakou dobu počkat než ti hra pujde uložit třeba hodinku ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Je opravdu škoda, že to blbne.:( Ale klidně bych brala, aby se tu vystřídalo více tvých simíků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak příště vytvoř Simíka ne Siminku. ;)
    LadyŁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím jestli příště, ale někdy určooo;D Teď ještě bude Siminka a pak Simík ok?:)

      Vymazat
  7. To mě mrzí , ale u mě se taky někdy vyskytuje a někdy s tím mám problem , ale né moc a ted po přeinstalaci musim zaklepat '' tuk tuk'' že všechno jde , ale neboj :) a klidně bych to brala :)

    OdpovědětVymazat