neděle 3. března 2013

Chci léto

Kéž by bylo léto....

Ahojte toto je asi můj poslední článek... Jedu na lyžák a v sobotu bych mohla až něco přidat://
Takže nebudu obíhat a myslím že bude Miranda:) V každém případě proč chci léto?
Fakt už mě nebaví ta zima....! I když se to skloňuje k jaru nebylo by přece lepší léto?
Moc se těším jak budou prázdniny, budu si dávat ledovou tříšť, sluneční brýle a nebude škola! A taky už se nebudu muset tak navlékat do školy jako teď, prostě kraťasy a tílko a jdu.
Strašně moc se těším na léto konkrétně na cca 25. června (to už bude snad po písemkách) No prostě chci léto! A co vy chcete léto nebo radši to co je teď?!:D

Toto je moje tvorba původně to bylo být na designu,ale sešlo z toho:D

Jinak taky se vám někomu stalo že vám hra nejde aktualizovat? Mě to nefunguje a to plno hráčům:(
Už jsem psala na technickou podporu a nevím jestli mi odpoví (ale minule mi odpověděli), v každém případě teď nehraji hru tak přidávám prostě to co dům dal:)*

Zaláskovaná Aňulí do léta vám přeje...
... příjemné čekání na léto:D

10 komentářů:

  1. na léto se taky děsně těším! a lyžák si užij :) fotka je krásná :D no a s aktualizacemi bývá kříž :/ tak snad ti odpoví :)

    OdpovědětVymazat
  2. No mě to šlo po ruční instalaci, ale jak jsem dopadala! :-D Ikdyž už možná vím, čím to je. :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Na léto se hrooooozně moc těším :) Když jsem tohle četla tak jsem na okamžik měla pocit že už to léto je :D ach jo ať už je ten pitomej sníh pryč :D A jaro bych klidně přeskočila...
    Mimochodem ten obrázek je hrozně povedenej :)
    PS: Taky mi nejde hra aktualizovat :/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě chybí léto už ode dne, kdy už bylo poslední den léta. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, taky se těším na léto, ta zima je fakt otravná :(

    OdpovědětVymazat
  6. Chci léto a jak:D:) ale aspon tak květen by uplně stačil:).

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky naštěstí tady tento týden svití sluničko no , ale ještě není vyhrano :P
    Pořad pišeme prověrek jak nas*ano ...:/ A stačil by mi tak Duben Květen , ale no co nadělam -.-'' A užij si lyžak :-* !

    OdpovědětVymazat
  8. Aspon , že u nás svítí sluníčko já jak vidím ty fotky a slyším písničky z léta ach nejradši bych si vytrhala vlasy :D Pač já už to nevydržím :D

    OdpovědětVymazat
  9. já už léto chci taky :) užij si to

    OdpovědětVymazat