čtvrtek 28. března 2013

Bublinkvka*1

Bublinovka č.1

Ahojte, tak a máme tady první bublinovku na našem blogu! Co asi říkají dva muži o té dámě ve předu a co si ta dáma vlastně myslí?
Nejlepší nápady budou ohodnoceny v podobě SimKreditu (a za ně pak získáte skvělé ceny) a pokud ještě nejste v klubu tak ☻ZDE☻ se přihlásíte. Je to snadné:)))
BTW: Tak ať se vás přihlásí co nejvíce;)) Nejlepší 3 dostanou ceny viz. dole:D
Edit: Pište své nápady do 29.3!!!:)

Ceny
1. místo: diplom, 7SK
2. místo:diplom, 6SK
3. místo: diplom, 5SK

Miranda:)

8 komentářů:

  1. ženská: Klovni mě! Klovni mě!
    blonďatej chlap: To je ta, co utekla z blázince!
    černoch: Asi se snaží vypadat jak ten pták! A daří se jí to!
    já vím, není to nic moc, moc mi bublinovky nejdou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Muž vlevo: Myslíš, že je zadaná?
    Muž vpravo: Určitě, má snubní prsten!
    Žena: Yes! Všichni se vždycky nachytají!

    Mně nic jiného nenapadlo, a asi to každý nepochopí :)

    OdpovědětVymazat
  3. žena:No snad mě nepočůráš:(
    černoch:ha má na ruce bobky:DDD
    chlap:tojo radši at nechodí k zrcadlu:DD
    Moc dobré to není :/

    OdpovědětVymazat
  4. černoch:myslíš že ho naučí mluvit?
    blonďák:to netuším,ale právě ho naučila klovat
    siminka:au!to bolí!nech toho!

    OdpovědětVymazat
  5. žena: PROČ TO NEZABÍRÁ?
    černoch: Řekl jsem tý krávě že může naučit papouška mluvit!
    blonďatej: To mě zajímá jak bude reagovat až zjistí, že já už ho to naučil.


    Proč mi ty bublinovky nejdou?

    OdpovědětVymazat
  6. Žena: Notak, nech.. mě.. ty ptáku jeden! Au, to bolí:(
    Muž: Heh, ona neví, že jsem ji ruku potřel šťávu z grepfruitu. :D
    Muž2: Chudák ženská, tomu to tak chutná, že ji uklove. Aby, až to zjistí neklovla ona nás.

    OdpovědětVymazat
  7. Ženská: Zlato, proč jsi se musel proměnit v tak děsný zvíře?
    Černoch: Ta tvoje matka je fakt trhlá, proč si s ním pořád povídá?
    Blonďák: Někdy dokonce tvrdí, že je to můj táta!

    OdpovědětVymazat
  8. Blond : Ta ženská je hezčí než ten pták ...
    Dělám si srandu oba dva jsou hnusní :D
    Černoch : Máš pravdu a ještě , kdyby na ni udělal potřebu to by byla manifik :DD
    žENA : Milačku muj :* Bud hodnej a hezky je pokakej :D
    Možná jim to bude pak víc slušet ...
    A kdo se bude smát naposled ? JÁÁÁ ( muhahahaáá )

    Bublinovku dělam prvně :D

    OdpovědětVymazat