úterý 26. března 2013

Bleskovka 0.2

Bleskovka 0.2

Ahojte jsem u babička a nemám tady The Sims 3 takže nemůžu nic přidat. Už mám rozepsaný jeden článek a ten na blogu bude večer nebo zítra. Zítra jdu ještě na kontrolu tak snad to dopadne dobře://
Taky se omlouvám že tu včera nic nepřibylo, ale jak jsem psala jsem u babičky a připravovala jsem jeden článek. Dneska vám tu dám zatím bleskovku:) Beru první 3!
 
1. Byl/a jsi dneska ve škole?
2. Od kdy bloguješ? (pokud bloguješ):D
3. Nejlepší kolekce k TS3?
4. Hrál/a jsi The Sims 2?
5. Od kolika hraješ The sims?
6. Co by jsi dělal/a kdyby hořela škola?:'D
7. Jaký předmět ve škole nenávidíš?
8. Díváš se na nějaký seriál? Jaký?
9. Máš radši PC nebo TV?
10. Pojedeš v létě k moři? Kam?:D
 
Tak to je všechno;)
Ceny: 1. Místo: Diplom a 6SK (pokud jsi zaregistrovaný v klubu MTS3)
2. Místo: Diplom a 5SK
3. Místo: Diplom a 4SK

Emili Hart:)