úterý 26. března 2013

Bleskovka 0.2

Bleskovka 0.2

Ahojte jsem u babička a nemám tady The Sims 3 takže nemůžu nic přidat. Už mám rozepsaný jeden článek a ten na blogu bude večer nebo zítra. Zítra jdu ještě na kontrolu tak snad to dopadne dobře://
Taky se omlouvám že tu včera nic nepřibylo, ale jak jsem psala jsem u babičky a připravovala jsem jeden článek. Dneska vám tu dám zatím bleskovku:) Beru první 3!
 
1. Byl/a jsi dneska ve škole?
2. Od kdy bloguješ? (pokud bloguješ):D
3. Nejlepší kolekce k TS3?
4. Hrál/a jsi The Sims 2?
5. Od kolika hraješ The sims?
6. Co by jsi dělal/a kdyby hořela škola?:'D
7. Jaký předmět ve škole nenávidíš?
8. Díváš se na nějaký seriál? Jaký?
9. Máš radši PC nebo TV?
10. Pojedeš v létě k moři? Kam?:D
 
Tak to je všechno;)
Ceny: 1. Místo: Diplom a 6SK (pokud jsi zaregistrovaný v klubu MTS3)
2. Místo: Diplom a 5SK
3. Místo: Diplom a 4SK

Emili Hart:)
 
 

9 komentářů:

  1. Ne máme ředitelské volno :D
    od roku 2o1o ? :D
    Diesel
    ne ;(
    Jásala a zdrhala :D nevím :D
    Ajina a zemák

    Ružovka prostřeno
    PC :DD
    Ano řecko chalchidiky Sarti :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1)Ne :p
    2)Nevím :D
    3)Diesel
    4)JJ
    5)Asi od 9 let
    6)Hasila bych benzínem :D
    7)Matiku
    8)Ne :)
    9)PC
    10)Asi zase do Chorvatska :)

    Já mám na ty bleskovky vždyckky štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Ne :D
    2. To je už hodně dávno :D
    3. Asi Diesel
    4. jj
    5. Už od prvního dílu :D
    6. Zahodila rychle sirky :D
    7. Všechny :D
    8. Chůva k pohledáni, Simpsonovi, Futurama a nějaký anime :D
    9. K TV mě segra ani nepustí :D
    10. S Luci do Chorvatska <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. STOP!:D Ale děkuji těm co se zúčastnili i mimo to že nedostanou diplomy!:)
      Jinak diplomy budou dneska nebo zítra;)

      Vymazat
  4. Já to prostě nikdy nestihnu :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Jasně :)
    2. Od roku 2008
    3. Po Setmění
    4. Ještě pořád :)
    5. Hrála jsem ještě TS1, to mi mohlo být 7 nebo 8 :D
    6. Letos v říjnu jsme to nacvičovali, šla bych do parku :D
    7. Fyziku
    8. Dívám se na hodně seriálu, na TBBT, Simpsonovi, Futuramu, Earla atd... jinak, nevíš, kde se dá zkouknout 19. díl 6. série BBT?
    9. PC
    10. Asi ne, ještě nevím

    Já vím, že už nic nedostanu, ale baví mě to vyplňovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. zase pozdě :))))
    Gratuluji všem, co to stihli :-)

    OdpovědětVymazat
  7. taky pozdě :D
    nikdy to nestihnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Bohužel...
    2. Radši se nebudu zmiňovat. :-D
    3. DIESEL!!
    4. Jak závislák.
    5. Fuu to nevím, ale hrála jsem i jedničku. :-)
    6. Hasila benzínem. :-)
    7. Všechny
    8. Ne-e :-)
    9. PC!
    10. Ne :-(

    OdpovědětVymazat