pátek 22. března 2013

5. Díl Vesmírné shledání: Neuvěřitelné zvraty

5. Díl Vesmírné shledání: Neuvěřitelné zvraty


Minulý díl ••TADY••


Lorgan pomalu přistoupil, přisedl si k ní na postel a začal ji líbat :*


A nezůstali jen u líbání. Stalo se toho mnohem více..


...Další den...


Po krásné noci se oba potřebovali trochu zchladit. Není nic lepšího než si ve sněhu se svou láskou postavit sněhuláka :D
Amanda: No tak, co z toho teda bude?
Lorgan: Nech se překvapit...


Sněhový Ufon! :'D
Amanda: Óww.. to je krásný!..sněhulák!
Lorgan: Jo Že?
Amanda: To je úžasný! Nechceš zajít do města? Má tam být zimní festival?
Lorgan: To nezní špatně..


A Rich (úchylný kolega z práce) právě přichází, ale jak to? Nikdo ho nezval tak co tu dělá?! Náhoda?
Rich: "Ale, ale má kráska ze snů je tady. Není to sen?"
Lorgan: (se podívá se znechuceným výrazem ve tváři na toho divného chlapa přicházejícího k Amandě) "Kdo to sakra..?"
Amanda: "Né..co tu dělá?!"


Lorgan raději odstoupí a oskenuje si toho zvláštního chlápka, který se neustále motá kolem Amandy


Rich, ale pokračuje...
Rich: "Tak moment, to jsi mi neřekla že je to Ufon. Není na tebe trochu zelený?"
Amanda: "On není..ze.. Co tu vlastně děláš?!"
Rich: Moc rád ho poznám, Pane Ufone..?


Amanda si dokáže představit co se bude dít, ale ví, že nemá cenu Richarda zastavovat.

Rich: "Ehm... Pane.. no to je jedno.. myslím, že je načase aby jste byl obeznámen se současným stavem situace."
Lorgan: "Prosím?"
Rich: "Chtěl bych vám jen říct, že Amanda má o mě zájem a proto by bylo dobré ve vašem zájmu kdybyste odstoupil z tohoto milostného trojúhelníku."
Lorgan: "Myslím, že Amanda si vybere ráda sama a pokud vím tak jsem její přítel."
Rich: "Vážně? Tak se sám přesvědčte."


Rich měl tu drzost a přišel za Amandou a začal to na ni zkoušet.
Rich: No tak zlato, řekni tomu zelenáči ať nás nechá napokoji.
Amanda: Nech toho, víš moc dobře, že na to nikdy nepřistoupím.


Rich: "Ale no tak, nech už toho. Moc dobře vím jak po mě toužíš" ( :'DDD)
Amanda: "Ahh..!! Jsi fakt takový debil nebo si na to jenom hraješ?!"


Rich: "Jak se ti sakra může líbit takový zelený trotl jako ON?! On tě jenom využívá aby na tobě mohl zkoušet nové Ufo vynálezy chápeš? Si jenom jeho pokusná krysa! On nemá žádné city, NIC NEMÁ! No ták, nenech se  přemlouvat, manželka má noční..
Amanda: "Lorgana miluji a můžeš proti tomu dělat co ch..."


A najednou tam přišel Lorgan, který slyšel celý rozhovor.

No a prostě tomu debilovi jednu vrazil, ale Rich se jen tak navzdával :D

Jak myslíte, že se stane?

  • Kdo vyhraje v souboji mezi Richem a Lorganem?
  • Co si myslíte o Lorganovi
  • Co se stane v příštím díle?
Doufám, že se Vám díl líbil, krásný večer
Miranda:)

11 komentářů:

  1. Jeho manžela má noční:DD? Překlep?

    Moc pěkný, ale Rich je vážně debil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám že Lorgan
    Myslím že je fajn Ufon :))
    Amanda se ještě víc pohádá s Richem?Já nevím :D

    OdpovědětVymazat
  3. :'D jejda díky, hlavně, že si to po sobě čtu, celá já :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to dobře, asi si přečtu všechny díly ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Lorgan vyhraje :D
    Že je moc zelenej :D
    nevím :D Nechám se překvapit :D
    LadyŁ

    OdpovědětVymazat

  6. Lorgan
    normální mimozemšťan-já už mám mimozemšťanku od doby,co dodatek roční období vyšel a mám s ní trojčata,takže to pro mě není nic nového,mimozemšťané se mi líbí
    netuším

    OdpovědětVymazat
  7. Lorgan , ale Rich se nevzdá (;DDD )
    No , že je celkem žarlivec a miluje svou holku :o)
    Nevim necham se překvapit :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Lorgan
    Nevadí mi.Přijde mi jako fajn chlap pro Amandu kterej je pěkně žárlivej :D.
    Lorgan vyhraje v bitce ale Rich se nevzdá :D.

    OdpovědětVymazat
  9. snad Lorgan
    je žárlivej, ale má důvod :D hodí se k ní
    tak to netuším....

    OdpovědětVymazat
  10. Lorgan a pošle ho na Měsíc :D
    Mě se líbí, nebojí se. :D
    Lorgan zůstane s Amandou a ta mu poví, že je těhotná, ne? Mě by se to líbilo. ( Nejsem si jista, zdali lze mít ufoní dítě, ale nejspíše jo.)

    OdpovědětVymazat