sobota 16. března 2013

2. den na univerzitě

Po včerejšku jsem byla hodně unavená, přesto jsem si řekla že se půjdu seznámit s mými spolubydlícími.
Se Sabrinou jsem se nějak nechtěla vybavovat, ale myslím si že ona po mě bude pořád štěkat tím svým snobským tónem, takže se s ní nakonec budu vybavovat, ale ne v dobrém. Už se upřímně těším jak ji nadám a řeknu jí co si o ní myslím, doufám že to vyjde když budu mít k tomu důvody.
Po chvilce přemýšlení nad Sabrinou jsem šla zaklepat na vedlejší dveře, kde jsou ubytované dvě holky, které vypadají docela v pohodě. Jak jsem zaklepala otevřela jedna z těch holek a daly jsme se do řeči. Jmenovala se  Lily, zjistila jsem že přijela z Twimbrooku a je moc hodná. Myslím že jsem zde na koleji našla kamarádku.

Odpoledne jsem měla taky volno, jenom bylo pár nepovinných přednášek na, které jsem nešla. Místo toho 
jsem šla zlepšovat školní průměr trochu jinak. Měla jsem ho hodně bídný, tak jsem se rozhodla že navštívím školu a budu hlásit novinky a udělám rozhovor třeba s nějakým profesorem. Jak jsem dorazila začala jsem hlásit nejnovější věci co se staly... Přicházelo čím dál více Simíků a ti mě poslouchali a pak mě obdarovali potleskem, asi se jim moje info líbilo! Měla jsem radost, protože to byla moje premiéra a nečekala jsem takový úspěch.

Pak jsem si zašla do potravin koupit si nějaké ovoce, abych neměla hlad po další dny. Jak nakupuji všimnu si v regálech nějakých rostlinek. Co to jenom může být? Šla jsem blíže a četla jsme názvy těch bylinek. Byly to bylinky (máta, levandule, heřmánek, kozí tráva,...). Řekla jsme si že si zkusím koupit od každé jednu, tím nic nezkazím.... Nabrala jsem si plný košík bylinek a potom tam přihodila pár banánů, jablek a melounů. Hned jak jsem vyšla z obchodu přepadla mě chuť dát si jednu bylinku, nějakou jsem vytáhla a spořádala ji. Nechutnala zle. Dokonce mi i chutnala!

Zanedlouho mi zazvonil mobil a dostala jsem pozvánku na mejdan. Super! Rychle jsem nasedla na kolo a jela na místo určení. Už se stmívalo a já se čím dál tím, více těšila jak si užiji mejdan. Jak jsem byla asi 50m od místa, nedala se přeslechnout hlasitá hudba. Měla jsem motýlky v břiše (ani nevím z čeho).
Teď si jdu užívat párty a v příštím díle vám povím o mejdanu (tedy pokud si něco budu pamatovat):D

Nečekala jsem že vám to tu dám už dneska. Budu ráda když napíšete jak se vám to líbilo, nebo nelíbilo;) A co by jste změnili a nezměnili:D

6 komentářů:

  1. Panebože, jak může jíst bylinky?! :D Ale pěkný díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím:D Ale většinou to má + pro náladu... A děkuji:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Teddy já nevím!:D já jsem jí je jen tak koupila a nějaké třeba zpomalují ubývání energie, napomáhají zlepšovat dovednosti... a po nějakých ti je třeba taky zle....:( Ještě jsme všechny nevyzkoušela tak snad mi Olli neumře:D

      Vymazat
  3. Líbí se mi to, a nic bych neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný :) Nic bych neměnila :)

    OdpovědětVymazat