sobota 16. února 2013

Tropický ráj

☼Tropický ráj☼

Ahojte tak co dneska ve škole?:D U mě nic zvláštního. Dneska mám celý den na přidávání článků tak možná  ještě pár článků z dneška tu bude.
Kdo sleduje nejčerstvější novinky ve světě The Sims 3 zak mu jistě neuniklo že by měl vyjít nový dodatek někdy v létě a asi v červnu/červenci. V každém případě tento dodatek se bude jmenovat tak na 90% Tropický ráj. V tomto dodatku bud emít váš Simík jedinečnou možnost vlastnit pětihvězdičkový hotel a užít si pořádnou dovolenou. A že už je Cestovní horečka? To sice ano, ale tento dodatek bude úplně o něčem jiném... Taky se bude moct váš Simík projet po oceánu v motorovém člunu! Také se budou moci potápět, což mě velmi překvapilo:) Prostě zažijete plno neočekávaného dobrodružství!




Jinak Miranda napsala pokračování komixu... ZDE← klik;)

Aňulí

4 komentáře:

  1. wow tak to vypadá hodně dobře, už se těším :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj hraju The sims 3 Tropický ráj a nevim jak se naučit potápět, jestli je někdo tak hodný tak mi někdo prosím řekněta jak se potápí......... Jinak pa a díky tomu kdo mi pomůže

    OdpovědětVymazat