sobota 23. února 2013

Songy ze Simíků- mix

Songy ze Simíků- mix

Napadlo mě přidat pár mích oblíbených písniček ze Simíků;) Časem jich bude více, pokud budete chtít:)
Jestli máte taky nějaké oblíbené písničky tak je klidně napište do komentářů, určitě si je ráda poslechnu a třeba je někdy zveřejním v článku... vaše oblíbené písničky ze Simíků?:D Možná i jo...:)


U téhle písničky bych chtěl umět slova, ale to je nemožné:D Je skvělá;)

Jedním slovem popsat? Úžasná!:) I love it..

Moje první nejoblíbenější písnička:')

Tato písnička  mi připomíná děsně Egypt. Je to dokonalá!

Aňulí

6 komentářů:

  1. líbí se mi všechny :) nejvíc ale ta první a druhá <3

    OdpovědětVymazat
  2. zní to docela dobře ale některé mi příjdou takové divné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou pěkné i když některé jsou podle mě trošku zvláštní :).

    OdpovědětVymazat
  4. Znám jen Pyramind a ta je hodně libová. :-) A ostatní se mi vůbec nelíbí. Já v sims rádio používám minimálně. :-)

    OdpovědětVymazat