pátek 8. února 2013

Podzimní festival

Podzimní festival

Dneska jsem si pro vás připravila článek o podzimním festivalu, který se koná každý podzim v Simíkách!
Tento festival se mi líbí o něco více než letní a je opravdu dobrý! Zabijte na festivalech perfektně čas když nemáte co dělat. Vždycky když se nudím tak jdu na festival sbírat festivalové lístky a užívat si naplno roční období!
Když jste ne festivalu máte plno možných aktivit. Radila bych vám jít do strašidelného domu (třeba 5x) protože váš Simík tam může najít trpaslíka:D a nebo se počůrat strachy... 
Pak se nehte pomalovat obličej a jděte na lov jablek! Moc se mi líbí tato aktivita stejně jako soutěž jedlíků o kousek dál. Na závěr si dejte teplou kávu ve stánku a vyfoťte se!:) 

Tak to je ten strašidelný dům

Větší konkurenci jsem nikdy neviděla:D

Posbírejte dýně a doma si je vyřežte do jakéhokoliv tvaru!

Fotografický stánek a stánek kde se maluje obličej...

A nakonec moje Siminka při lovu jablek...
Teď už jdu do hudebka a vrátím se  za dvě hodinky!:) Pak půjdu hrát a něco nafotím a pak přidám na blog ještě nějaký článek..
Aňulí

                                              

2 komentáře:

  1. Podzimní festival vypadá zajímavě :).No nevím nevím ale tahá mě to k tomu koupit si roční období :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky:) já mam samo osobě ráda ty festivaly:)

    OdpovědětVymazat