pondělí 18. února 2013

Novinky z mého a Simíkovského světa

Novinky z mého a Simíkovského světa

Ahojte jak se vám daří? mě celkem dobře už chci pozdravit toho kluka co se mi líbí, ale on čumí pořád do země.... Prý se na mě podívá když se nedívám, je to jaké si divné!
Jinak za cca 14 dnů vyjde nový dodatek Studentský život!:) Těšíte se? Já strašně moc! Zrovna v den kdy se má dodatek dostavit do prodejen jsem na lyžáku:/ Tak ho budu mít hold o trochu později:D
Jak jsem viděla nejnovější screeny tak jsem skákala jako malé dětsko, a to už je co říct...

A toto video je už zveřejněno asi 4 dny, ale nevěděla jsem kdy ho sem dát tak tady ho máte;)
Je to producentské video ze Studenstkého života!

Aňulí

3 komentáře:

  1. Já se netěším. Ve dvojce se mi to vůbec nelíbilo a ani jsem univerzitu vůbec nevyužívala. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych hrozně simíky začala hrát, ale není na to čas a prachy nemám. :/

    OdpovědětVymazat