úterý 26. února 2013

Nepřítomost

Dovolená a nepřítomnost

Ahojte zdravím vás z dovolené! Jsem v Krkonoších na jarních prázdninách a celkem si to užívám;)
Moc se omlouvám že jsem neoběhla blogy asi 3 dny, ale myslela jsem že je Miranda doma a ona je v Itálii:'D
Já z toho nemohla... Wi-fi je tu velmi slabá takže se mi špatně chodí z mobilu... Jsem na taťkovém noťasu a po denním přemlouváním mě na nĕj 15 minut pustil... Bezva...
Jinak vrátím se v pátek tak už budu normálně přidávat až na to že jedu na týden na lyžák, ale to už Miranda bude doma (myslím)... Opravdu se moc omlouvám že jsme nedaly dříve vědět, já myslela že Miranda bude doma...příště radši nebudu myslet:'D


Aňulí

7 komentářů:

  1. v pohodě :) obě si své dovolené užijte ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale né mě to nevadí =) Hlavně , že si to tam užiješ ^•^

    OdpovědětVymazat
  3. Nic se neděje:). Užívej si prázdniny!:). Já je budu mít až od 11.tého :/.

    OdpovědětVymazat
  4. Nic se neděje, hlavně si to tam užij :)

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si to tam .Blog není povinost :).

    OdpovědětVymazat
  6. Nic se neděje :) Hlavně si to na dovolené obě užijte :D

    OdpovědětVymazat