neděle 17. února 2013

Něco z víkendu...

Něco z víkendu...

Ahojte!:) Před chvilkou jsem napsala článek o dovednosti psaní, teď hraji Simíky... Už od pátku se učím na zítřejší písemky, píšeme angličtinu a dějepis! Asi se z toho jednou zblázním...
A víte co?!:D Už jsme psala že se mi líbí jeden kluk a já mu včera napsala!! Strašně jsem se bála že neodepíše, ale on odepsal! Psali jsme si takové normální věci, jak se má a co dělá a že jsme ho ve škole potkala  a jestli mě zná, no prostě znáte to;) Byl strašně v pohodě psal i smajlíky a k mému překvapení i usměvavé takže asi dobréé;) Akorát pak asi v posledních třech zprávách nenapsal ani jednoho tak mám špatné svědomí:D Ani nevím proč, kámošky mi říkaly že mi nemusel vůbec odepsat a že ho určitě neštvu nebo že nedolízám, mám pořád pocit že ho štvu:// Co myslíte? Když to obrátím na sebe tak já taky pořád nepíšu smajlíky všem i když se třeba směju nebo jsem ráda.... Strašně to řeším že?
Po obědě jdu umýt schody a pak si asi vybrat zimní bundu, abych mě v čem jet na lyžák.


A co vy?:) Jaký máte víkend?
Aňulí

8 komentářů:

  1. No na hovinko :D otec je nemocný :D písemky ou SHIT :D Ale už se to začíná podobat aspon jaru ! :D A komentáře na blogu mě strašně těší , že jsem až brečela :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já docela parádní víkend. Pořád jen pařím na počítači. 3:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,moc to řešíš :D
    Já jsem měla víkend celkem na nic,protože mi končily prázdniny a já byla kvůli tomu naštvaná :D Zítra totiž píšeme z chemie,přírodopisu a zemáku,takže jsem se musela po týdnu učit.Naštěstí už mi vůbec nezáleží na známkách,takže jsem to mohla trochu flákat :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D:) myslím že se těma smajlíkama se neměla nějak nervovat:D:) to bude v poho;)
    Jinak jsem měla krásný výkend:) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To ti přeju, aby vám to spolu vyšlo :D Já bych se tím moc nenervovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. No měla jsem celkem v '' pohodě '' =D A jsem rada,že to někdo chápe ^•^

    OdpovědětVymazat
  7. A promin zapoměla jsem odepsat na tvuj članek ..no tak to maj kamošky pravdu . Já z nám přesně takové přihody . Mě se kolikrát stane , že ani ten kluk neodepiše . A někdy jak nappíše lol nebo xD tak si přijdu trapná . Ale hned to nějak zakecám a nebo už neodepisuju =D takže tak =D at ti to sním vyjde ;*

    OdpovědětVymazat