pátek 15. února 2013

Můj Úžasný Valentýn

Můj Úžasný Valentýn :D

Ahojte, ráda bych se s Vámi podělila o můj Valentýnský den tak prosím čtěte pozorně :D

Vše začalo ve středu, dnem před Valentýnem, večer. Volám si s kamarádkou a vykládáme si, jako jak zaujmout nějakého toho kluka. Dá mi pár rad a já se jich samozřejmě doslova držím..
Naplácám si na obličej všelijaké různé masky a krémy proti beďaryóze, umyju si vlasy a všechno možné.. A nakonec jak už jdu spát mám udělat takový rituál, aby se mi zdály hezké sny. NO tak samozřejmě se mi nezdálo vůbec NIC, mamka mi nadala, že co jsem si to na sebe oblíkla tak jsem se musela převlíct a to původní oblečení si nacpat do batohu, abych si to kdyštak ve škole převlíkla. A ty vlasy! Ty vlasy, dopadly strašně (ale opravdu, vypadaly jak po roku nemytí, jakobych si do vlasů dala máslo:P) K vůli tomu převlíkání nestíhám na trolejbus, na který jsem pak čekala patnáct minut! :D super.. Ve škole to bylo, ale nejlepší! Pro ty, co s nikým nechodí si museli přilepit na triko cedulku s meme (znáte z facebooku) obrázkem Forever alone, samozřejmě včetně mě:D. A doma? Doma jsem to od mamky schytala ještě jednou!


Přeji Krásný den Miranda;)
A co Váš Valentýnský den?♥

3 komentáře:

  1. dobrej valentýn :DD já ho strávila s učebnicí fyziky a hromadou čokolády :DD (a od fyziky jsme až příliš často odbíhala k sims :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Já Valentýn neslavím, proto jsem ho prožila jako každý běžný den :)

    OdpovědětVymazat
  3. :DDDDDDDDDD jsem se nasmala :DDD ! A krásný obrázek já jsem taky 4EVER ALONE :D
    Jsme nejlepší :D !

    OdpovědětVymazat