čtvrtek 7. února 2013

Minikomix- unesena

Minikomix- Unesena

Ahojte jmenuji se Agel Dewerley. Chtěla bych vám povyprávět příběh, který se mi stal před týdnem a už nikdy ho nechci zažít!
Takže... Byl normální den, byla jsem ve škole tam jsem výjimečně nic neprovedla, jako obvykle. Dokonce jsem dostala 4+ ze Simologie a to se stává málo kdy, jelikož školu nenávidím!!! Po škole mi bylo nějak divně nevím proč, ani jsem neměla náladu vyprovokovat naše sousedy, kteří jsou strašně divní, šla jsem radši domů...
Tak jsem zavolala své kamarádce a bavila se s ní až do večera o tom jak by jsme mohly zohavit školního maskota. Jak jsem s ní domluvila tak jsem si uvědomila že je už pozdě večer a že celá má rodina spí! Bylo mi strašně úzko, takový pocit jsem neměla léta. Šla jsem si rychle lehnout, ale nemohla jsem usnout ani při počítání Růžových králíčků jak skáčou přes pestrobarevnou duhu.


V tom uslyším z venku neobvyklé zvuky a když se podívám s okna vidím jak se ode zdi odráží zář. Strašně mě ta zář přitahovala tak jsem se rychle oblékla a vyběhla ven. V tom mě ta zář začala pohlcovat a moc si z toho nepamatuji, protože se mi černalo před očima a asi sem omdlela.

Po nějaké době jsem pocítila chladné ruky co mě drží za rameno, ale neměla jsem odvahu otevřít oči, uslyšela jsem nějaké svištění a nějaké cinkání. Pak jsem se jako kdyby zregenerovala a už jsem byla při mysli a objevila jsem se před naším barákem ještě s nějakou postavou. Neviděla jsem jí do obličeje a moc jsem se bála, nemohla jsem křičet ačkoliv jsem chtěla.
Ta postava se otočila a řekla mi: Angel už dlouho tě sledujeme, chci ti říct že jsi podstoupila náš "mimozemský zákrok" a budeš v pořádku jako dřív. 
Nic jsem si pod tím nedokázala představit, ale děsilo mě to. Pak ta postava no mimozemšťan hned odletěl jakým si podivným vesmírným dopravním prostředkem.
Ještě hodinu jsem tam stála a dívala se do nebe, bylo to velmi zvláštní... Ať už přišel ten mimozemšťan v míru nebo zlu, tak už ho nechci nikdy vidět! Dodnes nevím co měl namysli s tím zákrokem! Možná se to časem dozvím...

No...:D Je to moje premiéra v minikomuxu. Moc s ním nejsem spokojena tak na 65%, jestli se vám náhodou minikomix líbil tak mi to prosím napište a napíšu další:) Mohla bych psát třeba 1 do týdne jestli by jste chtěli:)

  • Líbil se vám děj a celkově minikomix?
  • Nevadilo vám že to bylo v přímě řeči, jako že to Angel povídala?
  • Chcete další, minikomix? 
  • Volná diskuze:D


Aňulí

8 komentářů:

  1. Chci další minikomix :D A nevadilo mi , že to povidala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin to jsem já sims-ewe . Ještě jsem nepřišla na princip toho jak se to komentuje :D

      Vymazat
  2. Jo však v pohodě;D Na to nějak příjdeš, chápu tě;)

    OdpovědětVymazat
  3. Chci, aby moje simíky taky unesli. :(
    Líbí
    Proč by vadilo? :D
    Určitě

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi to líbilo :)
    Vůbec :)
    jasně :)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Jo, děj je dobrej :D líbí se mi, jak se ta holka chová- propadá, vyprovokovává sousedy... xD
    2. né, to je právě dobrý. akorát jsi ten děj uvedla docela narychlo :D
    3. jj chci :D píšeš je skvělý

    OdpovědětVymazat
  6. Drsně jen by mě taky zajímalo jaký zákrok jí provedli.Pls napiš další díl,byla bych fakt šťastná.S pozdravem Vaše velká fanynka Hanča.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj
    Taky mě zajímá, co s ní bude dál. Určitě ji to nějak změní (život).

    OdpovědětVymazat