sobota 2. února 2013

Menší story ze dne

 Menší story ze dne

Ahoje:) Tak co jak trávíte víkend? Já už jsme celkem zdravá, jen mě ještě bolí v krku://
Jestli se chcete zasmát co se mi dneska stalo tak čtěte dál souvisí to totiž s tím proč nemůžu přidat nějaký pořádný článek, ale ještě netuším jaký:D
Takže... Hrála jsem Simíky a snažila se napodobit náš dům a postavit ho. Stavěla jsem a zavolala jsem bratra aby se podíval na svůj pokojík (je mu 7 let) a nic se mu nelíbilo tak jsem mu tam musela dát dvojpatrovku, kterou ani nemá v pokoji. Jak tak jsem poslouchala jeho nařízení co tam mám a nemám dát tak vylil skleničku s vodou a ta se rozlila po stole... Nedošlo mi že zatéká za stůl. Uslyšela jsme nějaké praskání a pak mi došlo že je to elektřina, podívám se pod stůl a je to tam v dýmu a bliká jakési modré světlo začnu ječet bratr taky a začneme utíkat za taťkou a řveme že to bude explodovat! Pak si uvědomím že mamka zůstala u mě v pokojíku že tam spí, bála jsme se tam jít a bála jsme se oní:D Taťka tam šel rychle to všechno utírat a já se bála a bojím o Simíky:( A co je teď? Tak teď mám vše odpojené a čekám až zásuvky vyschnou a to až zítra:( Takže zítra bude nejspíše nějaký můj dům nebo něco ze hry:)

PS: Prosím vás i za Mirandu, řekněte svůj názor na nový komix aby mohl začít:) ZDE


Aňulí

4 komentáře:

  1. V pátek jsem byla u kamarádů a vlezla na mě nějaká rýma :D Jinak nevím co bych dělala na tvém místě,kdyby mi skoro začal hořet počítač :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že jsi zdravá. Já taky už lepší. :D Tak ať to všechno dobře dopadne a tvoje simíci a pc a vše. :D

    OdpovědětVymazat
  3. to mě mrzí, doufám že bude počítač v pohodě:) jinak přes prodloužený výkend a jednodenní prázdniny jsem prakticky furt hrála The Sims 3. hold když je škola tak není čas:(:D

    OdpovědětVymazat
  4. Mrzí mě to :D Ale rozesmála si mě :D ;) SHIT ja bych umřela nased za pc pač v televizi hraje velký hovno :D

    OdpovědětVymazat