neděle 10. února 2013

Mám mazlíčky!

*Mazlíčci*

Ano, nainstalovala jsem si znovu Mazlíčky:) Jsem strašně ráda že je znovu mám, jelikož mi chyběli!
Už jsem si dokonce udělala ve hře novou Siminku s koňmi... Strašně se mi ti koníci líbí, fakt moc.
Chtěla bych ji hodně zdokonalit v jezdectví, jinak jmenuje se Sophie Kolder.
Je to obačejná holka, která už v dětství milovala koně, jelikož její rodiče dříve měli velikou farmu asi s 5ti koňmi. Ve škole se neučila příliš dobře, protože trávila nejvíce času ve stájích s jejími kamarády (koňmi)... Jak šel čas rodiče se odstěhovali do jinšího města a ona zůstala sama v Appaloonských pláních. Její největší cíl je najít jednorožce! Podaří se jí to? To já nevím, ale doufám že ano!:D

Jinak tady je jen pár fotek jak jsem hrála včera asi 20 minut;)
 Sophie se učí jezdit na Štístkovi...

Sousedka, která venčí svého psa:D

Dav koníci Skořice a Štístko...

Ten příběh jsem si vymyslela, chtěla jsem aby to bylo zajímavější!;)
 ↓A jestli chcete přečtěte si včera moji story ze dne:D↓

Jinak... Včera jsem spadla na ledu (lezla jsem takovou speciální zkratkou) a udělala si něco z loktem, nemůžu s ním hýbat tak se mi špatně píše, nevím co bude zítra ve škole.... Nemůžu ho vůbec ohnout a má tam bouli, Ještě včera jsme byli na úrazovce a tam mi řekli že jsme si to nějak špatně narazila a že mi tam cosi prosakuje, tak mi to pouze zavázali obvazem:D
Jo a ten doktor tam měl PC a tam měl rozkliklou moji historii úrazů... To jste měli vidět! Tak budu citovat co tam bylo napsané: Pohmoždila si pravý palce na noze při TV, pohmoždila si na ruce pravý malíček v TV. Pak tam bylo že jsem tam byla před 3mi měsíci na operace si slepákem... Když to tak vezmu mě pořád něco je a to vám klidně dosvědčí Miranda! Já jsem po doktorech už známa... Včera na mě teta (ona je zdrav. sestra) ANIČKO!!!!!??? Co ti zase je ?!:D
Aňulí

7 komentářů:

  1. Já ho našla za rok jenom jednou :D takže přeju hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem zvědavá jestli ho najdu:D
    Jinak děkuji;)

    OdpovědětVymazat
  3. ;DD To znám :DDD Ale já měla jen 2x prsty :D a hned dělej ze mě simulanta :DDD A tys byla na slepáku O.o bobí ;** :DDD Jinak krásné fotky :DD

    OdpovědětVymazat
  4. ::) pěkná simka i konící a i ten příběh:). Jinak nezávidím ti ty doktory,:D jak tak čtu ty si pomalu už jak muj kluk, ten tam je taky v kuse:D:/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky, moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat