středa 6. února 2013

Letní festival

Letní festival 

Začíná léto a s létem taky letní festivaly!:) Mě se festivaly moc líbí, je tam totiž plno nových možností jak zabavit vašeho Simíka klidně po celý den! 
Na letním festivalu se můžete zúčastnit soutěže pojídání párků (hot-dog), nebo si jít zabruslit a sbírat festivalové lístky! Taky vás nemine fotbalistická branka na, kterou můžete střílet míč. 
Potom si můžete dát skvělou ledovou tříšť a následně se jít vyfotit do fotografické budky a nechat si na památku fotku! Jo a abych nezapomněla... můžete Simíka poslat do ještě jedné budky a tam si nechat pomalovat obličej. 
Z letního festivalu to rozhodně není vše co tam můžete vyzkoušet a potkat... 

Střílejte na branku jako opravdoví profíci! Tuto aktivitu můžete trénovat i s jiným Simíkem;)

Ochlaďte se po fotbalu ledovou tříští! Můžete vyzkoušet mnoho příchutí např.: citronová, duhová, višňová,..


Zabruslete si s přáteli:) Tato aktivita dodá ten pravý šmrnc létu!

Menší dotaz: Napsala jsem minikomix, nevím jestli se vám bude líbit. Je jednodílový, chtěli by jste abych vám ho sem přidala?
Jde mi jen o to jestli by si ho někdo přečetl...

Aňulí

4 komentáře:

  1. Pěkné fotky, na letním festivalu jsem už byla:)
    A chtěla bych ten mimikomix:)

    OdpovědětVymazat
  2. ovlečení máš z dodatku nebo máš stažený?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky ;) a na festivalu už jsem taky byla :D A minikomix bych si rada přečetla ;)

    OdpovědětVymazat